Brawl-dates?

#22
Spiller alle selv! Er forresten tilbake ved Wii-en min nå, må bare få krangla med routeren min så den lar meg komme på nett. Får man organisert internett-turneringer via spillets grensesnitt, eller må man knote det til manuelt? Er med på ideen i alle fall!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
I kjent Nintendo-stil kan man selvsagt sette opp turneringer som blir streamet og kommentert live via ESPNs esport-avdeling, funksjonen er bare jævlig godt gjemt.
 
#25
Kjører Zelda(ikke sheik) og Ike med litt Falcon punchings innimellom. Må bare få routern til å funke eller kjøpe en billig usb-lan-dings så er jeg med
 
#26
Buggz skrev:
I kjent Nintendo-stil kan man selvsagt sette opp turneringer som blir streamet og kommentert live via ESPNs esport-avdeling, funksjonen er bare jævlig godt gjemt.
Det er jo faktisk ganske anstendige oppsett for denslags offline, så det kunne jo hende. :/
 
#29
Så hvordan skal dette egentlig gjennomføres? Buggz setter opp noe randomiseringsshizz som setter opp hvem som skal spille mot hverandre, også spiller vi mot hverandre til vi blir lei? Den som vinner flest går videre?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#30
Hvis dette blir om litt mer enn en uke vil jeg også gjerne være med! Spiller som de fleste, men King Dedededede er en favoritt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Jeg føler vi kan starte med å ta noen generelle fireveis brawlsessions i lag før vi legger opp til en turnering.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
haw

 
#35
Jeg blir også med! De fleste som har vist interesse her er vel bosatt på østlandet et sted så da burde det være mulighet for å møtes? Bor et steinkast unna Buggz i Drammen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Jeg er iallfall klar for no brawlings (og no mariokartings) i løpet av sommeren, hvis noen inviterer.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#37
Noen som har lyst til å prøve seg nå snart? Sitter klar sikkert resten av kvelden, vet ikke helt hvordan internettet er her i huset men det fungerte sist gang jeg var hjemme :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#38
Nå viser det seg at jeg skal ut, ellers hadde jeg lett vært med i kveld.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#40
Beklager mann, jeg glemte meg helt. Ble litt oppslukt i Curb Your Enthusiasm. :p En annen kveld! Jeg har ferie og henger mye rundt hjemme for tiden.

EDIT: Forøvrig aner jeg ikke hvordan jeg bruker MSN lenger, så beklager at jeg ikke adder deg.