Broken Sword 3 - The sleeping dragon

Trenger litt hjelp med dette spillet :) og har problemer med en liten bit, jeg ska få vekt bak i flyet.. jeg har allerede fått engineer kassen helt bak i flyet.. jeg har knust vinduet forann på flyet slik jeg kan gå gjennom det, men kan ikke gå gjennom pga for lite vekt bak i flyet, hvor finner jeg noe jeg kan legge bak i flyet?

Vær så snill og svar her! :p

Opprinnelig skrevet av Osv0@13.10.2005, 00.11
Han vil ikke våkne :( :mad:
268516​
Lenge siden jeg har spilt dette, men:
Du har fått tak i en ølflaske og en åpner, ikke sant(tror han har selve åpneren på seg, så bare ta et søk på ham)? Kombiner disse to for å få korken av. Deretter er det bare å bruke flasken på han fyren. Da skal han nok våkne når han kjenner lukten. :)

Edit: Sliter du så tidlig i spillet, vil du nok møte på atskillig større motstand senere i spillet. Tror du bør ta en tur innom GameFAQs, og hente ned en walkthrough.

Tusen takk for hjelpen ;) skal prøve og finne åpneren, ville vært fint om du kunne huske hvor åpneren lå? :flau:

Opprinnelig skrevet av Osv0@13.10.2005, 00.29
Tusen takk for hjelpen ;) skal prøve og finne åpneren, ville vært fint om du kunne huske hvor åpneren lå?  :flau:
268520​
Som sagt, jeg mener å huske at den feite fyren har åpneren på seg, så bare ta et søk på han.

Edit: bare hyggelig. Regner med flere spørsmål dukker opp etterhvert. ;)

Jeg kommer nok til og spørre mye ja :p vil ikke jukse med cheats osv... så !! men legger meg litt nå og spiller mer imåra! :D

Heh, er jo ikke så dumt å være i stand til å utforske litt på egen hånd også. Eventyrspill er som oftest kjipe sånn - det gjelder å følge med, å tenke litt ut over det helt åpenbare, om man ikke skal bli gamefaqshore. Then again så er det jo nettopp det mer cerebrale aspektet som kan gjøre det så tilfredsstillende.