Brothers In Arms Hell's Highway Officially Announced

#1
Brothers In Arms Hell's Highway Officially Announced

Ubisoft and Gearbox Software announced today that Brothers In Arms Hell’s Highway is in development for next generation videogame platforms. Scheduled for a holiday 2006 release, Brothers in Arms Hell’s Highway is the third game in the multimillion-unit selling and critically acclaimed Brothers In Arms franchise.

“With Brothers In Arms Hell’s Highway, Gearbox is investing everything to take next-generation gaming to an entirely new level,” said Randy Pitchford, president of Gearbox Software. “For Brothers In Arms Hell’s Highway, the Unreal Engine 3 powers real next-generation graphics and the most intense, action-oriented recreation of true history ever offered as interactive entertainment.”

Synopsis

Brothers In Arms Hell’s Highway brings the critically acclaimed squad-based WWII shooter into the next generation of gaming with amazing graphics and sound, new cutting-edge gameplay features and a completely redesigned online component. Delivering on the franchise’s compelling story, unrivaled authenticity and intense squad-based action, Brothers In Arms Hell’s Highway drops you into Operation Market-Garden, the largest airborne operation of World War II. Lead Matt Baker, Joe Hartsock and the rest of the 101st Airborne Division as they fight to open “Hell’s Highway” in a daring bid for a quick end to the war.


Kilde: TeamXbox

 
#3
Synes akkurat det samme selv. Heldigvis er det snart E3. Blir spennende med et Brothers In Arms med Unreal Engine 3 grafikkmotor.
 
#4
Endelig ett spill basert på Marked Garden har ventet på dette siden Close Combat 2: A bridge too far :svette:




info@wiki
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#5
Og vips, så hadde vi enda en WW2-spillserie som kommer med en ny utgave pr. kvartal. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Noen som vil tippe når Arctic Warfare-utgaven som foregår i Norge kommer?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Aha. Da blir det vel Desert Combat-utgaven som kommer til sommeren igjen.
 
#10
Har ikke den allerede kommet? :blunk:

Gi meg noe annet! Er måte på hvor lenge det er morsomt å skyte tyskere, da.
Et gigantisk romvesen, derimot, det hadde vært koselig :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Faen, har både Desert Combat og Arctic Warfare-utgavene kommet altså? Da må nesten det neste spillet bli Covert Ops, da.
 
#12
Har ikke det allerede kommet? :blunk:

Lurer på hvor lenge det er mulig å faktisk vri den vaskekluten kalt "andre verdenskrig", og slippe unna med det. Trodde det bare var fattern som var interessert i spill fra andre verdenskrig. Jeg har i alle fall sluttet å bry meg.

*spiller UT2004*
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#13
"Now featuring realtime beardstumps"
Jeg er drittlei krigsspill, ikke nok med det, Brothers in Arms er gørr.
 
#15
Det som hadde vært tøft, var om man spilte en deathmatch mot Hitler, delt i tre deler

1: Regular Hitler - ingen spesielle fysiske evner. Våpen: Walter P38
2: Ninja-Hitler - Hitler har fått exoskeleton og dermed superkrefter. Våpen: High Frequency Blade
3: God-Hitler - Hitler i sin ultimate form. Han kan fly og har en stor, velstelt bart. Våpen: Roundhouse-kick.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#19
Hm, må si jeg gleder meg litt til dette kommer, har egentlig altid hatt sansen for denne serien, med tanke på historien i spillene :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Hva faen er det som brenner i bakgrunnen der? Bygde de landsbyen av bensin, eller noe?