Brothers In Arms Hell's Highway Officially Announced

Halky

Veteran bruker ;)
#22
Endelig ett spill basert på Marked Garden har ventet på dette siden Close Combat 2: A bridge too far :svette:




info@wiki
[/b]
Hmm, greit det ekke så mange spill som har no spess fra Operation Marked Garden, som var en stor tabbe, siden den endte i en tragedie.

Men jeg syns det kunne kommet no mere fra handlingen under Battle of Bugle/Bastogne, siden det er en fin setting, som kan funke bra ^_^
 
#23
Det beste forsøket jeg har sett må vel være "operation market garden" i battlefield 1942. Der tyskerne kunne slakte amerikanerne før de i det hele tatt fikk lande på moder-jord.


MUHAHAHAHA!
 
#24
<div class='quotemain'>
Endelig ett spill basert på Marked Garden har ventet på dette siden Close Combat 2: A bridge too far :svette:




info@wiki
[/b]
Hmm, greit det ekke så mange spill som har no spess fra Operation Marked Garden, som var en stor tabbe, siden den endte i en tragedie.

Men jeg syns det kunne kommet no mere fra handlingen under Battle of Bugle/Bastogne, siden det er en fin setting, som kan funke bra ^_^
[/b][/quote]



Close Combat 4 (eller var det 5) handlet om Bulge slaget :tommelopp:



*setter på A bridge too far DVDen*
 

Halky

Veteran bruker ;)
#25
Hehe joa men den serien er jo RTS eller noe sånt, mente ett slags fps spill jeg da, som kunne handle om battle of bulge :p Men man er jo litt der i Call Of Duty: United Offensive. Men hvis man ser det på den siden, så deltok man i Operation Marked Garden, i Codename Panzers Phase One spillet.

Men artig at dem bringer dette oppdraget til gamet igjen, etter og ha spilt det en del på Battlefield 1942 :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#28
Hehe, er fine de 88mm flak cannonene ja, men håper vi kan få brukt dem i spillet også, hadde vært kult :) Husker det var noen oppdrag med og sprenge dem i 1 eller var det 2'ern, men håper vi kan bruke dem også, mot tysker svina :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#31
Hehe, joa jeg eller vi blir sikkert lei en del av dem, men så lenge dem kommer med gode historier eller lignende så går det faktisk greit og spille dem. Men sånne WWII spill uten no særlig form for realistiske greier, blir for dumt og kjedelig.

Det er akkurat dette som er så bra med denne BiA serien, siden den fokuserer på en liten gruppe med soldater som gjør små og enkle oppdrag, og ikke en hel hær som er med i store slag (der du som spiller, nesten må gjøre all drepingen osv)

Og når folka ikke lager no spess spill fra andre kriger, så får vi ta til takke med de som er :p

Selv om jeg godt kunne tenke meg og ha sett noen spill fra WWI, eller fra Korea krigen, eller noen flere fra Vietnam krigen ;)