Brothers In Arms

Da var spillet ute, WW2 spillet som mange har ventet på. Alt er basert på sann historie og strekker seg over 8 dager i Normandy. Har såvidt fått testet spillet da jeg må på jobb snart :mad:

Men til nå virker det lovende. Strategi delen fungerte også kjempeflott. Du flytter på mennene dine enkelt og presist, ordrer dem til å gi deg dekkild osv. Grafikken er virkelig flott. Får Medal Of Honor spillene til å blekne skikkelig.

Noen andre som har anskaffet seg dette ?
Blir nok en slager online, ingen tvil.

Vet at Baronen har forhåndsbestillt spillet, noe jeg selv vil gjøre. Men sukk, har andre ting jeg skal kjøpe.

Spillet virker lovende, har sett en video eller to og noen bilder. Er det Live og Multiplayer på spillet?

Halky

Veteran bruker ;)
Tror ikke det er MP over live på dette spillet på X-BOX'en, selv ska jeg ha PC versjonen :D Gleder meg til det kommer ;)

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Revan@02.03.2005, 17.57
Vet at Baronen har forhåndsbestillt spillet,
183991​
Du vet ca. ingenting. Som vanlig.

Jeg tviler på at jeg kjøper det - kommer så mange andre spill nå som ser så veldig mye bedre ut.

Jeg vurderer det eller StarWars spillet som også har slik squad ting... greie... men det blir nok BrothersInArms fordi StarWars har så kort SP.

Opprinnelig skrevet av Baronen+02.03.2005, 19.26-->
<!--QuoteBegin-Revan
@02.03.2005, 17.57
Vet at Baronen har forhåndsbestillt spillet,
183991​
Du vet ca. ingenting. Som vanlig.

Jeg tviler på at jeg kjøper det - kommer så mange andre spill nå som ser så veldig mye bedre ut.
184036​
[/b]
W00t?!11

Du har nevnt et eller annet sted at du forhånsbestilte dette spillet.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Er jævla lei av WW2, men jeg ender nok opp med å brenne PC-utgaven hos en kompis bare for å prøve. Har sett en del trailere og screenshots, og de var intet annet enn søvndyssende.

Jeg er litt usikker på det egentlig, men nå har ikke jeg sett noe Screnshots eller noe da. mulig jeg tester det på spiderman en gang når jeg har tid.

Er VELDIG usikker om dette spillet skal anskaffes. Har sinnsykt mye annet å bruke penger på, blant annet 8 andre spill i løpet av de 6 ukene som kommer :flau:

Men seriøst! Spillet er lokkende, men utviklerne selv har sagt at det vil bli et et ensformig og linært gameplsay :ehm...:

Har skikkelig peiling på WW2 (6 :D ) og det hadde vært morsomt å få litt dypere fakta uten at det blir servert i hollywood klisjeer.

Vi får se. Foreløpig er sjangsene for at jeg skaffer meg dette spillet 50-50.

Til nå synes jeg at spillet slår alt jeg har testa før av WWII spill tidligere. Å kommandere soldater i kampens hete fungerer utmerket. Så du får en større følelse av tilstedeværelse når du bruker teammates aktivt. Her nytter det lite å spille Lone wolf som oftest. Du blir skutt i filler kjapt, et riktig realistisk steg å ta syntes jeg selv.

Grafikken er nydelig. Rikt på detaljer, spesielt soldat modellene. Skikkelig svulstig, pompøs musikk til kampene som passer utmerket. Bra voice casting også :)

Og jo, spillet benytter seg av Xbox Live. Tror jeg må teste ut online delen, ikke sett på det enda. Nei Baronen, dette er et av de store spillene som kommer ut. Så jeg hadde testet hadde jeg vært deg før du forhåndsbestemmer deg. For dette var ikke no skvip, det skal jeg love deg ;)

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@02.03.2005, 23.13
Nei Baronen, dette er et av de store spillene som kommer ut. Så jeg hadde testet hadde jeg vært deg før du forhåndsbestemmer deg. For dette var ikke no skvip, det skal jeg love deg ;)
184275​
Slutt'a! Jeg har jo ikke råååd! :(

Trekker man forresten paralleller mellom dette og Full Spectrum Warrior? Jeg får følelsen av at de kan ligne en god del.

Opprinnelig skrevet av Baronen+02.03.2005, 23.16-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@02.03.2005, 23.13
Nei Baronen, dette er et av de store spillene som kommer ut. Så jeg hadde testet hadde jeg vært deg før du forhåndsbestemmer deg. For dette var ikke no skvip, det skal jeg love deg ;)
184275​

Trekker man forresten paralleller mellom dette og Full Spectrum Warrior? Jeg får følelsen av at de kan ligne en god del.
184280​
[/b]
De har bare tatt det beste ut av de to spillene og samla det. Har Full Spectrum Warrior og det er ikke samme dealen uansett. Du må ha dette spillet. Selg klokka di, selg ræva di, samma det så lenge du får det spillet :p :D

Okey, ikke så ille. Men dude, spillet er bra. Spar opp gutt :)

Opprinnelig skrevet av Baronen+02.03.2005, 23.16-->
<!--QuoteBegin-WiKKiDCLOWN
@02.03.2005, 23.13
184275​

184280​
[/b]

Gå selv kroppen din da vel.....huff den var stygg :(

Likte Full spectrum warrior sånn halveis. Det var utrolig kjedelig i starten, men nå som jeg nesten er ferdig kommer spillets sanne verdier frem. :)

Å nei.....tror du har fått meg til å kjøpe spillet :blunk:

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg elsket faktisk Full Spectrum Warrior. Det var utrolig fett. Du spiller det for tiden, altså? Med på å spille litt co-op over Live snart, Sulky?

Synes ikke dette spillet var noe særlig,spesielt online delen synes jeg var skuffende.
Nå likte ikke jeg full spectrum warrior eller Men of valor heller da...........

Opprinnelig skrevet av Baronen@04.03.2005, 20.43
Jeg elsket faktisk Full Spectrum Warrior. Det var utrolig fett. Du spiller det for tiden, altså? Med på å spille litt co-op over Live snart, Sulky?
185186​

Seff.....Men det må i så fall bli til uka, har prøve eksamen på mandag. Matte muntlig :p

PS: Har faktisk aldri testet på Live, men det må jeg få gjort noe med ;)

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, dette spillet: Brothers in Arms: Road to Hill 30 ska garantert skaffes når det en gang kommer på PC. Det fikk foresten 9.2 på Gamespot
Og det er jo bra :) Og det har fått 9.3 på IGN!