Brothers In Arms

testa det for noen dager siden.. men jeg synes det var kjedlig.. liker egentlig ikke spill i den sjangeren så det var vel ikke så veldig rart men..

Opprinnelig skrevet av XxErrorxX@09.03.2005, 17.09
testa det for noen dager siden.. men jeg synes det var kjedlig.. liker egentlig ikke spill i den sjangeren så det var vel ikke så veldig rart men..
187226​
Vel, ikke lett å være positiv til et spill hvis du ikke liker sjangeren da :p

Det blir som å spør meg om RPG spill. Jeg kan bare ikke fordra rollespill. Såvidt jeg orket Fable. Og det var bare såvidt også. Mens andre hyller og roser det opp i skyene.
Du må nesten like den type spill for å vurdere om det er bra eller ei.

Der har du det. Anmeldere har sine smaker de og, så det er ikke alltid at du bør satse kjøpet ditt utifra hva en person har sagt. Men du skal alltid ha det anmelderen har sagt i bakhodet. De pleier å ha peiling.

Noen som har testen multiplayeren?

D

Deleted member 91

Gjest
For en gangs skyld snakker du ikke fullstendig bull, Revan.
Det er også grunnen til at folk gjerne drar på seg favoritt-anmeldere - folk man gjerne mener "har peil" - selv om det bare betyr at anmelderen deler sine egne meninger und slikt. Det finnes jo ingen anmeldelser som er fullstendig objektive.

Har spilt spillet en del og ble først lit skuffet. Syntes grafikken var dårlig, og klarte ikke å treffe ei jævla sjæl. Men etter en times gaming, og lit nøyere studie av grafikken, ble jeg imponert. Oppdaget også at det faktisk var mulig å få siktet til å være noen lunde rolig. Har kommet til den andre tanks verdnen, og begynner igjenn å bli lei, ettersom ddet ikke skjer noe nytt (ingen sniper!!?)

Road to hill 30 må være ett av de spillene jeg venter mest på i dette halvåret....
Etter alle trailerne, bildene og anmeldelsene jeg har lest ser dette spillet utrolig bra ut.... er en stor WWII fan, har de fleste spillene om temaet....dette ser virkelig ut som noe forfriskende nytt :D

Jau, jeg regner med at jeg skaffer meg spillet i dag.
Noen flere synspunkter? Er det virkelig bra nok til å sammenliknes med Call of Duty?

Mye bedre enn Call of Duty! :D syns nå jeg
Runda det idag! eneste minus er at det muligens er litt kort... :usikker:
litt, ikke veldig

Opprinnelig skrevet av MattMan@09.04.2005, 14.05
Jau, jeg regner med at jeg skaffer meg spillet i dag.
Noen flere synspunkter? Er det virkelig bra nok til å sammenliknes med Call of Duty?
204586​
Tja.......Jeg synes nå Call of Duty bør få pluss for variasjon, men Brothers in Arms må få pluss for stemmning. Det er utrolig guffent å løpe mot en MG 42 mens jord spruter opp og "skitner til skjermen". Min favoritt replikk er: "Give him hell" som er en storming orde :D.

Live delen er også velig bra gjenført. To stykker er yanksa mens to andre er nazier (på tysk selvfølgelig) :kul:. Det jeg savner i Live delen er vanlig deathmatch fordi det blir fort slik at de du har kommando over bare blir til kanonføde.

Avslutter med å si: "I can't belive that something so beautifull can be a part of something so ugly"

- Baker (101 airborne)

D

Deleted member 91

Gjest
Det er ikke mulig å IKKE gå glipp av noe. Hver gang man gjør et valg går man ALLTID glipp av noe.

Opprinnelig skrevet av Baronen@10.04.2005, 23.41
Det er ikke mulig å IKKE gå glipp av noe. Hver gang man gjør et valg går man ALLTID glipp av noe.
205301​
Du som bor på LOL kan da ikke gå glipp av så mye :ler:

Matty: Grafikkhore!

Er ikke akkurat det beste spillet jeg har prøvd. "surpress, go flank". woow. genial strategi. nei det ble litt for ensformig. Og skytinga suger balle.

Det er akkurat det som er meningen i spillet Arnis. Spillet er linært og skytingen skal "suge balle". Spillet skal være realistisk samtidig som det er gøy og spille.

Skjønner at dere er skeptiske. Akkurat som Full Spectrum Warrior så blir Brothers in Arms mer interresant utover i spillet.

Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@14.04.2005, 21.25
Det er akkurat det som er meningen i spillet Arnis. Spillet er linært og skytingen skal "suge balle". Spillet skal være realistisk samtidig som det er gøy og spille.

Skjønner at dere er skeptiske. Akkurat som Full Spectrum Warrior så blir Brothers in Arms mer interresant utover i spillet.
206826​
DET ER MENINGEN AT SPILLET SKAL VÆRE DÅRLIG. jaaa . kult.

Virkeligheten er ikke lineær bare så du vet det. Det taktiske aspektet kunne blitt jobbet mye med.

Jeg synes ikke spillet er dårlig. Det er jo action hele tiden og ikke skripterte hendelser. Hvis du beveger på deg så gjør fienden det noe som kan gjøre det ekstremt vanskelig, ihvertfall på hard.

Halo er også linært etter min mening, men fremdeles et morsomt spill. Du går å skyter alt som rører på seg i en litt større bane enn i Brothers in Arms.

Når man tenker etter er det veldig mange spill som er linære.

Halky

Veteran bruker ;)
Brothers In Arms er ikke ett dårlig WWII spill, syns faktisk det er noe av det beste fps'en som har kommet ut om WWII. Siden her har man en fin historie om en gjeng folksjerm hopper fra dem lander 6. Juni 1944 + 8/9 dager til. Alt i alt så er det er bra spill. Selv syns jeg den siktingen og skytingen i spillet er veldig bra, siden ingen har stødig sikte hele tiden, sånn som i Cod, MOH serien osv...