K Knasen Medlem 26 Okt 2004 #1 26 Okt 2004 #1 Jeg har hørt at det er noen spill som i hovedrollen er det Bruce som spiller. Det skal hvere dos spill til GC spill og da lurte jeg på om dere viste om hvor man fikk tak i disse. Enten å laste dem ned eller kjøpe.
Jeg har hørt at det er noen spill som i hovedrollen er det Bruce som spiller. Det skal hvere dos spill til GC spill og da lurte jeg på om dere viste om hvor man fikk tak i disse. Enten å laste dem ned eller kjøpe.
StarEye Medlem 26 Okt 2004 #2 26 Okt 2004 #2 tja.... hva med å søke etter spill som heter... wait for it... BRUCE LEE! Tror så og si 99% av spillene med han som hovedperson heter det. Untatt Dragon, men der ligger det i undertittelen istedenfor. "The Bruce Lee Story".
tja.... hva med å søke etter spill som heter... wait for it... BRUCE LEE! Tror så og si 99% av spillene med han som hovedperson heter det. Untatt Dragon, men der ligger det i undertittelen istedenfor. "The Bruce Lee Story".
Lodin Der Waaaah 27 Okt 2004 #3 27 Okt 2004 #3 Eneste jeg tror jeg skjønner av dette er at han ønsker seg et spill med Bruce Lee. Er dette riktig?
M Moritsune Medlem 28 Okt 2004 #5 28 Okt 2004 #5 Det er et Bruce Lee spill på snes om jeg ikke tar feil.