Brukernes tilbakemeldinger - Oppdatert 19/9-11

Jeg kommer til å glemme det men jeg gir pluss på forhånd til Martin for å være så medgjørelig. Hvis du ikke får Play til å sende filmen til min adresse senere uansett, så kan du bare bestille den nå. Men det er blitt forandring i planene.

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/83638/American-Psycho/Product.html

Denne skal jeg ha, ikke Reign of Fire. Og i og med at den koster under 50 kroner kan du bare bestille den nå slik at jeg slipper å betale 20 pund for den eller hva faen den kosta før dette syke tilbudet. Så sender du den til meg via norsk post at my go. Da bør våre utgifter gå i balanse og begge blir happy. I know I will aleast, boka er jævla koselig. :D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
+ til Bad Mongo for kjøp av Kjølsekap;rectallica-bilett.
 
+ til houseman, for Maiden-cder. En ekstra stor en også, for at han tilbø seg å kun ta 25 kr for fire cd-er, ettersom portoen ble så uventet dyr.
 

oma

Village Drunk
Vil bare bekrefte at spillet fra retrosondre er kåmt i posten i dag, god stand som sådan. Men fremdeles en liten minus siden det ble så lenge stille.
 
Kjære Houseman. Kunne du være så snill å flytte Griever sine plusser over til Jostein sine siden Griever og jeg er samme person? Det hadde vært hyggelig.:)
 
Solid pluss til Grimmjow og DannyCool for begge sendte penger som lynet selv, hadde meget bra kommunikasjon og begge var veldig hyggelige:)
 
Pluss & masse skryt til imported_lyon for rask sending av spillet:) Skikkelig hyggelig fyr som du kan gjøre en god handel med:) Spillet var bra innpakket, og så tilnærmet ubrukt ut. Ingen merker på disc eller cover. Kjempebra:D

Pluss Pluss Pluss Pluss!:elsk:
 
Enig med Grimmjow :) Hadde en veldig fin handel med imported_lyon, fikk spillet en dag etter sending. Hyggelig fyr og veldig bra handel!

Stor pluss til imported_lyon!
 
D

Doctor Downs

Gjest
Überpluss til Grimmjow for den raskeste "handelen" jeg har opplevd på forumet. For ikke å snakke om generøsiteten hans, fyren gav meg en mobil uten å ta be om noe tilbake! :)

Edit: Liker forresten at det kun var én mal lagret på telefonen: "PARTY" :D