Brukernes tilbakemeldinger - Oppdatert 19/9-11

pluss til Dolah, og pluss til meg selv for å gidd han spenn'a
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
En + til til Dolah for Arkham City!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Plussær til Ghaz og Shinra85 for å ha sendt meg henholdsvis et nytt og spennende JRPG og et gammalt og nostalgisk JRPG.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Pluss til Yeti for prompt payment
Pluss til Houseman for staslig møte på en mørklagt Blinden t-banestasjon idag
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jess, pluss til Shinra85 for hyggelig møte på en mørk, kald og våt t-banestasjon.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Pluss til Ghaz for en god handel.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
+ til Ghaz
 
+ til Dolah for billige spel i svært god stand. Ikkje minst at han faktisk sendte dei avgårde før eg hadde cash tilgjengelig. Betalt han no, då. :)

Ja, og pluss til Shrinra85 for peng for kontroll. Tænks!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
sagosen skrev:
+ til Dolah for billige spel i svært god stand. Ikkje minst at han faktisk sendte dei avgårde før eg hadde cash tilgjengelig. Betalt han no, då. :)

Ja, og pluss til Shrinra85 for peng for kontroll. Tænks!
Vent, hva? Detta er da snart 6måneder siden
 

Shinra85

Spillegals effort emo
jo,da. men kan jeg driste meg til å dra en OOOOOLD her?
 
+ til Egle for Zool. Spillet var ikke "i veldig god stand" som annonsert (jeg ville heller a beskrevet det som "godt brukt" og "litt sammentrykket cover" kanskje), men jeg klarer meg. ;)
 
+ til StarEye for betaling for Zool. Og ja, kan være enig at jeg burde nevnt det med at esken var litt sammentrykt, men vil allikevel si at alt det andre var i veldig god stand. Er nesten et 20 år gammelt spill, så er jo begrenset hvor god stand det kan være i. I tillegg så publiserte jeg 2 stk. bilder av eksemplaret som du også kunne se litt på for å lettere bedømme standen selv, for ja, vet godt av erfaring at slike beskrivelser kan bli litt vel subjektive.
 
Hehe, er ikke noe problem da. Bildene var veldig uklare, så det var ikke lett å se om de var sammentrøkka, og jeg har spill som er langt eldre enn det på Amiga som er mye penere i lakken. Men uansett, det er en done deal og ikke noe å mase om. :)