Brukernes tilbakemeldinger - Oppdatert 19/9-11

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Først gir du Martin skrape i lakken, og nå også Houseman? Dette lukter årets medlem. ^^
 
Har jeg skrapa lakken til Martin? Og uten å ha fått med meg?! Når? :p

Det her var ikke vondt ment da, jeg ville bare fikse opp i det.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Bloody hell. Litt av en innsats. Får bare beklage at det har sklidd ut, skal prøve å oppdatere minst en gang i måneden fra nå av. Takker, Oblivione. ^^

Oppdatert.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Har jeg skrapa lakken til Martin? Og uten å ha fått med meg?! Når? :p
Jeg tror han sikter til at jeg ble/blir årets emo :p Du har derimot tatt deg remarkably sammen, kanskje på tide å gi han stusselige kjæresten din noen stalltips? Hvis du gjør han litt mindre mongis så kan Yeti fort ha rett i sin påstand.
 
Aha, men da så. Ikke helt sikker på hvorfor du skal være det, jeg som nesten var overkvalifisert:p Tja, kan jo prøve. Men litt spesielt å bli årets bruker for å gi en annen bruker humor:p
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
klaymen er jo kul han ^^
Ja, dritpussig at jeg lar meg irritere av dere begge?
Aha, men da så. Ikke helt sikker på hvorfor du skal være det, jeg som nesten var overkvalifisert:p Tja, kan jo prøve. Men litt spesielt å bli årets bruker for å gi en annen bruker humor:p
Ikke når det er Klaymen. Og, det er alltid festlig å gi priser til folk som egentlig ikke fortjener dem i et slags håp om at de blir fornærma eller gir fødsel til en ny intern mobbegreie.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
+ til Bad Mongo for å ha byttet Odin Sphere mot Odin Sphere.
 
Stryk til krangass som solgte meg ein PStwo med defekt laser (avertert som ein fungerende, moddet PStwo) og uvilje til å svare på både mails og henvendelser her på spillegal. Which is weird, fordi eg har sett at han er innom her jevnlig. Synd, for han virket som ein hyggelig kar.

Skal folk selge brukte varer må dei tåle å få dei i retur om dei er defekte!!

Forstår godt Anderwin som kontinuerlig skryter av gode selgere.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
- til krangass som solgte meg ein PStwo med defekt laser og uvilje til å svare på både mails og henvendelser her på spillegal.
Var det ikke defekte PS2-er du var ute etter?