Brukernes tilbakemeldinger - Oppdatert 19/9-11

Shinra85

Spillegals effort emo
Hundre og tretti tomler i været for FFMort.

Fyren sendte da den beste pakka på den sikreste måten jeg har vært borti, spilla i i nærmest mint condition (en var i plast), til en veldig hyggelig pris

Blir Katamari på PSP på ramma framover.

Blir. Å. Eie.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
+1 til FFMort for PSP- og DS-spill. Raskt levert, enkel handel. Selv om jeg var noe urimelig på pris.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Stor pluss til Ghaz for et knallspill levert på rekordtid.
 
Shit, jeg har glemt meg helt av! Mange pluss og klem til Shinra.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg har også glemt å dele ut en pluss til Shinra! (men burde kanskje holdt den igjen i protest mot behandlingen emballasjen fikk)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
+ til Ally selvom han klarte å gi meg feil jævla kontonummer.
+ til kak. Trøst deg med at emballssjen gjorde noe godt for miljøet. Og ballongene har blitt godt brukt for å si det sånn

Ellers, da;

+ til følgende;

Kak, Terje, Gal_Mann, Neocon, Agradula, Demake og Yetipants for betaling av Loke Wilson 10"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et stykk positiv anmerkning til Mad Bongo Bad Mongo for ei pakke som ikke brukte lang tid på (tasta)turen over fjellet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og når vi først er inne på å glemme ting, så vil jeg takke Bookhouseboy for gratise spiller.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Top marks til BookyBoy for sending av spill, men Anlvkum?

Altså, fyren fikk dårlig samvittighet for å ha rettmessig vært først ute med å ta Paper Mario. Så han betalte frakt for Alan Wake og Wind Waker for meg. Hatten av, virkelig en gest som jeg aldri hadde trodd noen ville gjøre. Settes utrolig pris på
 
Pluss til BookhouseBoy herfra og! Gratis spill settes alltid pris på. Sendte dem til og med i separate pakker, akkurat som Play.com i gamle dager!
 
Pluss til Ghaz for salg av Payday 2. Spillet havner på jobb og jeg hadde glemt det av, sjekket postkontoret i leir og der var det! Takk.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Pluss til Bookhouseboy herfra også!