Brukernes tilbakemeldinger - Oppdatert 19/9-11

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Minus til maraj for drapstrusseltrussler med drapstrusselskniv i trusselhender.
Ble helt drapstrussel-satt ut av trusselen om å bli drapstruet.
Ellers, pluss for fungerende "utstyr".
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Listen på trådens førsteside må oppdateres fra "Mjau" til "Maraj".

Med mindre ansvarshavende ønsker å bli draptrusselsknivdrept. Til døde.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Plettfri overlevering av penger? Snakker vi hvitvasking av penger?!??!
 
Stort pluss til DrBhup for salg av 3DS pluss minnekort med på slengen. Vi avtalte per brevdue å møtes på iTrain på Danmarksplass. Jeg møtte opp på iTrain... ved byparken/sentrum. Noe forvirret ble jeg instruert til å komme meg til Danmarksplass i drittvær a la Bergen.

Der møtte jeg endelig DrBhup som kom smilende mot meg som om det skulle vært sol og skyfri himmel. Han tok meg med inn på iTrain Danmarksplass, ned i kjelleren og tok frem 3DSen sin. Stort pluss og ikke lite for å forklare hvorfor han skulle selge den, vise frem at den var plettfri som annonsert og for å ha med et utvalg spill jeg kunne teste. Beste dealen jeg har vært borti, hakket bedre enn den med CockMcBalls hvor jeg kom syklende til ham, gav bort pengene, fikk spillet og et hånflir slengt i trynet. Det er en del år siden den handelen...

Håper også at Ghaz snart vil gi meg pluss tilbake for Payday 2-handelen vår...
 
Digert pluss tilbake til Revan for en rask og hyggelig handel. Med penger og godt humør stilte han opp og vi fikk gjennomført transaksjonen uten noen friksjon.

Jada, jeg tar godt vare på mine ting og når jeg annonserer med at den er nesten ubrukt, så er den faktisk det:)

Ser frem til ytterligere gode handler fremover!
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Var du med på den store øvelsen som sørga for at det var militære i hele byen til en hver tid? Hvis du kommer tilbake i desember så bare sifra, jeg drikker øl så ofte jeg kan når jeg ikke må gjøre noe skole.
 

demake

Seksuelt godteri
Herregud. Revan har vært utafor borettslaget mitt. Dette blir for mye for meg.
 
Jeg har rulla rundt på Sotra og Ågotnes og holdt dere trygge, forventer ei pils neste gang!

Men nok OT. Ghaz gi meg creds, håper pengene kom raskt nok til at jeg fortjener det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Pluss og stjerne i margen til Neocon for plettfri forsendelse av spill. Tjobing