Brukernes tilbakemeldinger

Gir en stor pluss til Karl for lynrask levering. :)
 
Pluss til Blademaster, litt problemer med pengene, men vi fikk ordnet det.

Pluss til Freezar, han sendte spillet like etter vi inngikk avtalen. Det kom kjappt ^^,
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
+ til kakarlsen for rask betaling.
+ til Thinaran for rask betaling.
+ til Thomas for rask betaling.

:))
 
Jeg vil herved overrekke en stryk til Discreet Panther. Jeg har egentlig ikke lyst til å gjøre dette, ettersom fyren virker svært ærlig og oppriktig. Men ok, her kommer historien.

Jeg og Discreet Panther inngikk en avtale om å bytte GTA: San Andreas i Viewtiful Joe. Kommunikasjonen funket veldig godt,, og Discreet Panther virket som en veldig likandes kar. Hvis ikke jeg tar helt feil, ble vi begge enige om at vi skulle sende spillene den 3. mars. Jeg fulgte avtalen og sendte GTA: SA den dagen Samme dagen mottok jeg en PM fra Discreet Panther. Der beklaget han at han ikke hadde rukket å sende meg spillet den dagen, men siden han hadde solgt GameCuben sin og fortsatt hadde spill igjen til den, fikk jeg tilbud om å få et ekstra spill som plaster på såret siden sendingen hans ble forsinket. Dette var jo et fantastisk tilbud, og jeg valgte et ekstra spill fra de han hadde igjen. Så kommer problemet: Jeg fikk aldri de spillene. Nå har jeg ventet helt siden avtalen ble inngått i begynnelsen av mars, og ingen ting har dumpet ned i min postkasse. Jeg har sendt ham et par PMer, men har ikke fått noe svar. Jeg ser meg derfor nødt til å gi en stryk. Hvis noen her på forumet skulle kjenne denne personen, så vennligst få ham til å ta kontakt med meg.
 
Fikk pakke fra Variabel nå.
Var bare en liten missforståelse om esken til et gba-spill men det gikk fint. Esken var temmelig most, men jeg ser på dette som postens feil.
PS2 spillet jeg fikk var helt fint.

Må nok gi Pluss.
Hele handelen gikk som den skulle.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
+ til Houseman for rask levering (helligdagene tatt i betraktning), og spill i god stand.