Brukernes tilbakemeldinger

+ til Alice for rask betaling. Beklager forøvrig at jeg ikke kunne opprettholde den originale avtalen, men er glad for at alt ordnet seg.
 
- til plan_9,handelen var forsåvidt grei,men jeg satte inn pengene og fikk ikke kontaktet han på 4 dager,så sa han at han skulle sende,jeg har enda ikke fått spillet(får det sikkert i morgen).så jeg gir ham minus for dårlig komunikasjon og treeeeeg sending.
 
+ til skinny for rask overføring.
 
Opprinnelig skrevet av skinny@06.05.2005, 12.42
- til plan_9,handelen var forsåvidt grei,men jeg satte inn pengene og fikk ikke kontaktet han på 4 dager,så sa han at han skulle sende,jeg har enda ikke fått spillet(får det sikkert i morgen).så jeg gir ham minus for dårlig komunikasjon og treeeeeg sending.
216310​
Hva er du prater om mann? Jeg sendte spillet dagen etter pengene var inne. Var jo det jeg sa på forhånd. Du må regne med at det tar en til tre dager før du mottar et spill. Makan til utålmodighet. At du ikke fikk tak ikke meg henger sammen med at jeg ikke har internett. Men jeg regnet ikke med at det var noe usagt mellom oss (og dømmer jeg etter de kjipe, klagende pm'ene du sendte meg tror jeg fremdeles ikke det er noe viktig som bør sies).

Allikevel en pluss til skinny som faktisk satte inn pengene. Dette tok sin tid da han vær nærmest umulig å få tak i i et par uker helt til han plutselig hoppet ut av hullet sitt og nærmest kjeftet på meg for å ha lagt spillet ut for salg igjen. Men jeg tror at det hele egentlig bygger på en misforståelse eller to. Han virker iallefall som en grei kar, om ikke noe utålmodig.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Stor fin + til Variabel for en fornøyelig handel... Morsomt å kunne feste ansiktet til noen medlemmer (byttet foregikk ansikt til ansikt) :D
 
+ til karl for vellykket handel

PS! Kan jeg få lov til å påpeke at jeg har skiftet nick fra Smached til Camrot