Brukernes tilbakemeldinger

+ til Mongis
+ til Nanuk, og en
+ til Isaac. Alle raske betalere.

Dere to første før vel spillene i dag eller i morgen, og Isaacs sender jeg i dag.
 
+ til Camrot for en kjapp og fin handel. Fikk pakken idag, og spillet lå fint inni en bobleplast konvolutt. Selve discen var løs, men det er selvsagt ikke Camrot sin feil. Spillet hadde ikke nevneverdige riper.
 
Oppdatert!


Og ... uhm ... kan moden som endrer nick i første post endre det tilbake? Det er nokså forvirrende.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av Sancti@25.08.2005, 15.02
Oppdatert!


Og ... uhm ... kan moden som endrer nick i første post endre det tilbake? Det er nokså forvirrende.
255060​
Endrer? Hvis du tenker på Jeg er hestegal! ^_^, så ser dette ut til å være et skript noen har lagt inn.

Jeg er hestegal! ^_^ Jeg er hestegal! ^_^

Jeg tror noe har moret seg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pluss til plan_9 fordi han er så kjekk og mandig.
Og fordi han sendte meg BOMBARMAN. Another Code er i posten, bøddi.

PS: Jeg er også hestegal! ^_^
 
Pluss til Wacco. Solgte et par spill.
 
Stryk, slett, ødelegg brukeren Reflipp.
Denne idioten sendte aldri spillene han lovet meg. "Warcraft 3" og "FF7" skulle egentlig ha dumpet neddi postkassen min for flere måneder siden.

Har ikke stryket han før siden jeg aldri husket nicket hans her.
 
Pluss til Nicholas for rask sending av GBA SP. Fikk til og med noen duppeditter av noen linkkabler jeg absolutt ikke trenger. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
Døh, jeg kan love deg at jeg trenger de enda mindre enn deg.

... Pluss tilbake til Freezar, altså.
 
Stort pluss til Ayreon.

Vi avtalte at jeg skulle kjøpe et spill av han 26.08, og jeg fikk det i dag 29.08.
Tusen takk for en rask og god handel. Spillet så forresten helt ubrukt ut.
 
Stort pluss til Griever for kjapp innsettelse av penger :tommelopp: ! Ja det er ikkje så rart at det så ubrukt ut, eg har tross alt berre spilt 45 minutt hehe!

Stort pluss også til Vanguard for kjapp innsettelse av penger!
 
Opprinnelig skrevet av Camrot+24.08.2005, 12.59-->
+ til Mongis
+ til Nanuk, og en
+ til Isaac. Alle raske betalere.

Dere to første før vel spillene i dag eller i morgen, og Isaacs sender jeg i dag.
254779​
[/b]
+ til Camrot for rask og grei handel
<!--QuoteBegin-Variabel
@26.08.2005, 21.19
Stryk, slett, ødelegg brukeren Reflipp.
Denne idioten sendte aldri spillene han lovet meg. "Warcraft 3" og "FF7" skulle egentlig ha dumpet neddi postkassen min for flere måneder siden.

Har ikke stryket han før siden jeg aldri husket nicket hans her.
255507​
reflipp drev og køddet på NF også husker jeg. Ville ikke selge til folk under 16^^'