Brukernes tilbakemeldinger

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Pluss til Freeman.

Oppdatert.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Og pluss til Isaac.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Pluzz til Nicholas for et greit utført bytte. Men han kunne ha pakket det bedre daah, begge discene var løse og hubene var knust. Måtte bytte cover. Tsk.
 
Pluss til Thinaran, jeg byttet bort Alundra mot Castlevania: Lament of Innocence. Han tegnte tilogmed en søt Link til meg på konvolutten. ^_^
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Pluss til Alex etter en smule treig handel fra hans side, dog godt gjennomført. Jeg fikk atpåtil en liten påskjønnelse for tregheten, så ingen klager.
 
+ til nirvana, var litt usikker på han siden han var så ny, men han er virkelig til å stole på. Sendte spillet vi skulle bytte og pengene via bank! Super kar!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Pluss til Agahnim, byttet bort Castlevania Lament of Innocence mot Alundra. PSX-coveret kom fram helt uskadet. Et mirakel!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Alex er som vanlig til å stole på, og mottar en fin pluss for bytte av Prince of Persia: WW mot Resident Evil 2.
 
Pluss til nirvana for bytte av Buffy sesong 1 mot ps2 spill! Super kar dette her, ser frem til mange handler med han!

Pluss til The Sorte Ice, kjøpte Spyro 2 til PSX av han. Sendte tilogmed spillet FØR han fikk pengene! Super kar som er absolutt troverdig!