Brute Force el. SW: Battkefront

#1
Nå har det seg slik at det ble litt spenn på meg til jul, ca. nok til et spill. Og jeg vil kjøpe meg et nytt spill.

Brute Force sikla jeg på en laaang stund, men fant ut etterpå at jeg ikke ville ha det. Men nå frister det igjen, fordi det er muligheter for Co-op-spilling. Men dette nye, store Star Wars-spillet frister også. Hvilket bør jeg velge? Bør jeg velge spilling med kompiser, eller Live med meg selv? Er det nye SW-spillet lignende Battlefield-konseptet?

Får også se om jeg har nok penger til et av spillene, eventuelt finne brukt på Spiderman. Dette er ikke noe sånn flott topic, bare si hvilket du mener er best, og begrunn helst svaret. Ikke noe sånn "omg kjøp Star Wars fordi det har jeg"-greier, men begrunn svaret. Takk.

Egentlig er det prisen på spillet som bestemmer mye, men vil gjerne ha en del erfaringer først.

Edit: Ble noen feiler i emne-tittelen, og sikkert i teksten også, men jeg gadd ikke å gjøre det perfekt. :)
 
#2
Har ikke testa noen av disse spillene, men jeg har ihvertfall hørt litt om SW:Battlefront. Tror det er litt som Battlefield i Starwars-universet...
Tror kanskje det kan være kulere på PC da siden man kan spille mot 64 andre på nett, men bare 16 på Xbox-live.
Stikk inn på Gamespot og sjekk ut anmeldelser, det er en video-review av Battlefront der hvis jeg husker riktig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Brute Force er like morsomt som å gnage av seg armen, så vet du iallfall det.
 
#4
har begge så her er hva jeg syns...

Brute force:
Dette er gøy, men man gidder aldri bli ferdig med hele greia mer enn en gang. (noen missions blir "slitsomme" altså man blir litt lei men de neste er vanligvis annerledes så det er litt variasjon.
jeg likte multiplayer funksjonen godt fordi man kan ha med opptil 4 venner i "Campaign" og LAN spilling er utrolig morro.

SW Battlefront:
Meg og en venn klarte Galactic conquest, Historical conquest og de fleste av instant action maps'ene uten å tape en gang (vi tapte 1 gang på et av instant action greiene fordi vi loka rundt i et fly hele tida, og krasjet mye...)
jeg har ikke "Live" så jeg kan ikke kommentere online men spillet er morro man blir liksom ikke helt lei av det, altså kan det spilles veldig mye.

jeg kan vel anbefalle SW battlefront fordi det generelt holder lenger og er bra laget alt i alt (en bedre versjon av battlefield).
men hvis du har mange venner som også vil ha Brute force kan det anbefalles til LAN spilling.

~Evehr~
 
#6
Opprinnelig skrevet av Neocon@29.12.2004, 20.35
Star Wars: Battlefront, fordi jeg har det.
155181​
Nå forsto jeg plutselig hvorfor du har over 3000 poster... :plystre:

On topic:
Jeg har begge to, og selv om begge to er bra, ville jeg nok gått for Brute Force. Det har bra grafikk, og en bra flerspiller-del. Jeg har dog ikke Xbox Live, og hadde kanskje heller satset på Star Wars: Battlefront, om jeg hadde XL. Da innbiller jeg meg at sistnevnte vil ha mye lengre holdbarhet enn Brute Force.
 
#7
Nå forsto jeg plutselig hvorfor du har over 3000 poster...
Haha, ta den Neocon, din jævla idiot. Mongis har også begynt å skjønne det, så da burde hvertfall de andre gjøre det.

Brute Force tror jeg at jeg kan finne brukt på Spiderman, eller kjøpe litt billig et sted, mens Battlefront er på full pris. Jeg tenker mye på Co-op-spilling nå, men er det slik at man bare kan spille baner Co-op som man har greid på Singleplayer?

Battlefront, er det noe bra Multiplayer-spill med gutta, lizm?
 
#8
Opprinnelig skrevet av Revan@29.12.2004, 23.00
Jeg tenker mye på Co-op-spilling nå, men er det slik at man bare kan spille baner Co-op som man har greid på Singleplayer?
155266​
Når man spiller gjennom enspiller-kampanjen, kan hvem som helst/når som helst trykke startknappen på en ledig kontroll, å joine spillet på denne måten. :tommelopp:
 
#10
Opprinnelig skrevet av Mongis+29.12.2004, 12.25-->
<!--QuoteBegin-Revan
@29.12.2004, 23.00
Jeg tenker mye på Co-op-spilling nå, men er det slik at man bare kan spille baner Co-op som man har greid på Singleplayer?
155266​
Når man spiller gjennom enspiller-kampanjen, kan hvem som helst/når som helst trykke startknappen på en ledig kontroll, å joine spillet på denne måten. :tommelopp:
155301​
[/b]
Hold kjeft, Neocon.

Kan man tilogmed bare trykke seg ut, for så å komme rett inn igjen?
 
#11
ja, pretty much men da blir den spillern som forlater erstattes av en npc (non player character)
 
#12
Jeg har sett Brute Force for 199 flere steder, spaceworld har det til 299 i hvertfall. EBgames har salg på spill nå, kjøpte Call of Duty på xbox for 250, tror battlefront vil komme i samme prisklasse.

Har du Live, kjøp battlefront.
Har du ikke Live, kjøp Brute Force

Håper du for råd til begge. :)
 
#14
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude@30.12.2004, 16.35
Jeg har sett Brute Force for 199 flere steder, spaceworld har det til 299 i hvertfall. EBgames har salg på spill nå, kjøpte Call of Duty på xbox for 250, tror battlefront vil komme i samme prisklasse.

Har du Live, kjøp battlefront.
Har du ikke Live, kjøp Brute Force

Håper du for råd til begge. :)
155598​
199,-, det var en grei pris. Tror gjerne jeg får råd til begge da, hvis du har rett. Hvilke steder selger de spilla billigst? ELkjøp?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Var på Elkjøp Stormarked på Hamar i dag, og der merket jeg meg at de hadde dritspillet Brute Force til den latterlig lave prisen 499 blanke riksdaler. Løp og kjøp...
 
#16
Opprinnelig skrevet av Revan+30.12.2004, 20.06-->
<!--QuoteBegin-SulkyIce Dude
@30.12.2004, 16.35
Jeg har sett Brute Force for 199 flere steder, spaceworld har det til 299 i hvertfall. EBgames har salg på spill nå, kjøpte Call of Duty på xbox for 250, tror battlefront vil komme i samme prisklasse.

Har du Live, kjøp battlefront.
Har du ikke Live, kjøp Brute Force

Håper du for råd til begge. :)
155598​
199,-, det var en grei pris. Tror gjerne jeg får råd til begge da, hvis du har rett. Hvilke steder selger de spilla billigst? ELkjøp?
155844​
[/b]
Tok nettopp et søk på SpillPriser.no, og der fikk jeg følgende resultater:
Brute Force: 199,-(spaceworld.com)
Star Wars: Battlefront: 489,- (gamezone.no)
 
#17
Nydelig, tror gjerne jeg bestiller BF derfra. Hvor lang tid hadde det tatt, og hvor mange spenn hadde frakten kostet?
 
#18
Opprinnelig skrevet av Revan@30.12.2004, 20.21
Nydelig, tror gjerne jeg bestiller BF derfra. Hvor lang tid hadde det tatt, og hvor mange spenn hadde frakten kostet?
155855​
Gikk nettopp in på SpaceWorld sine nettsider, og der står det klart og tydelig "Spaceworld lanserer ny nettbutikk og feirer med GRATIS FRAKT!"

Normal leveringstid: 3-5 dager