Bug(gz)

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#1
Som jeg nevnte i Skjera, har jeg fått en kjemperar bug som gjør at tastaturet hopper ned hver gang jeg trykker på slett eller linjeskift, som er temmelig irriterende. Bruker Chrome på Android-telefon. Det skjer utelukkende på SG. Whyyyyyyy?!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Slette alle informasjonskapsler og prøv igjen?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Har brukt SwiftKey i snart ti år, standard app på alle telefonene mine.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Jeg begynte å lure litt på om du har noen hidden gestures eller noe i den duren som kicker inn her.

Bare for å ha avklart en potensiell datamartin her, du har bytta keyboardet til swiftkey også? Ellers lukter det litt at du bør resette noen innstillinger til factory settings, men det er klart helt faens merkelig at dette bare skjer på Spillegal. Eller er det bare på Spillegal du skriver i et multilinje-tekstfelt?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#9
Jaaa jeg har bytta. Teller FB som multilinjetekstfelt? Hva bør jeg resette? Bare tastaturet, liksom?

Shit, nå funker slett, bare linjeskift som lukker tastaturet. Veldig snålt.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#10
Hele fonen. Du har noe absurd merkelig som foregår og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne før å komme nærmere løsningen her. Telefonen din er haunted.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
"Kjøp en iphone" er en påstand som faller på egen urimelighet tbh.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#15
Det har på magisk vis fiksa seg. Så nå sitter jeg her med SwiftKey og irriterer meg over autoretting, da.