Burde jeg å spille på sims 2?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jeg skulle finne meg en bærbar pc. Eksperten jeg pratet med sa at sims 1 og 2
kunne gjøre surr på datamaskinene, tilmed de nyeste! :blunk:
Jeg har spilt på sims 1 på min litt eldre maskin, der funket ikke sims2.
Det kom da litt feilmeldinger opp, men om det var sims 1 aner jeg ikke. :usikker:
Nå har jeg fått meg en bærbar pc, en veldig bra en så jeg er redd for den.
Jeg hadde tenkt å prøve sims 2, men er det så lurt? :usikker:
Jeg vil ha deres mening! ;)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#2
Ja, det er lurt. Hvem er så denne "eksperten"? Man skal innstallere en gigantisk mengde med spill før det klarer å lage noesomhelst surr i systemet. Det går helt fint å spille Sims 2 på maskinen. :)
 
#3
Akkurat som Nova nenvte. Det skal mye til for at det skal skje noe surr ja. Sett at spillet er originalt da og du har nok plass på harddisken.
 
#5
Det funker helt fett hjemme hos meg... ingen feilmeldinger i det hele tatten :)

men vet dere om det er egentlig mulig å få bil på spillet..

også lurte jeg på om hvordan man får flere folk på fester.. jeg får jo bare to jo! <_<
 
#6
Opprinnelig skrevet av Smokey Desperado@22.12.2004, 00.59
Det funker helt fett hjemme hos meg... ingen feilmeldinger i det hele tatten  :)

men vet dere om det er egentlig mulig å få bil på spillet..

også lurte jeg på om hvordan man får flere folk på fester.. jeg får jo bare to jo! <_<
152428​
Jeg har spilt spillet nå uten noen feilmeldinger.
Jeg lurer på det samme med det der fest greia og hvordan man kan få en bil( hvis det er mulig)
 
#7
Vel, EA games har vel kraften til å ødelegge det meste, bare kvantiteten av software blir stor nok. Si du har Sims 2 og Battlefield på dataen, da kan de to lage en såkalt "softwarefusjon" (spør rundt på HW.no), som senere kan gjøre essensielle .dll filer korrupte. Styr unna.
 
#8
hvor god bærbar pc har du? Jeg har en selv og har vært usikker på om jeg skal kjøpe det. Eventuelt "kjøpe" det.
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Gjør som meg, "kjøp" det og hvis det funker og du liker det så kjøp det. Eneste måten å finne ut av sånt når ingen slipper demoer lenger. :mad:
 
#14
ehe..... litt gammel dette emnet her men jeg kan jo si at nå har jeg spilt spillet så mye at av og til kjenta det ut som om at hodet mitt skulle eksplodere!! :flau:

vel,vel. ingen feilmeldinger har jeg lagt merke til, men datamaskinen
min er da litt tregere i starten nå, men det sjer uansett`az. :)

Datamaskinen min:
80GB

På dinside.no sa de at dette var/er årets beste kjøp i 2004.
Dem selgte den på coop(!) til 12000kr.
Det var et partikjøp, så nå er den utsolgt. :(

Merket er cybercom.
intellpentium M (noe)

Et bra kjøp, hæ? :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.