Burnout 3

Lodin

Der Waaaah
Kjøpte meg nummer to for noen uker siden etter å ha sett de filmene på IGN. Etter bare noen timers spilling er dette blitt en av mine favoritt bil-spill serier noensinne.
Er med andre ord sef. tent på B3, særlig nå som det endelig er lagt til eksplosjoner.

D

Deleted member 91

Gjest
Åh, som jeg gleder meg. Hastigheten, bilene, adrenalinet (jeg er nerd, la meg være) - dette spillet kommer til å grille nethinnene mine.
Nr. 2 er grisefett, og jeg elsker å spille det med Logitech-rattet mitt på prosjektor, med sorround. :D

Skal se filmene i morgen, C.S.I nå. ;)

Grafikken er jo sykt bra. sikker på at dette er virkelige bilder fra ps2 versjonen
, trodde ikke ps2 klarte slik grafikk.

Opprinnelig skrevet av FreeRide@04.05.2004, 20.48
Grafikken er jo sykt bra. sikker på at dette er virkelige bilder fra ps2 versjonen
Jeg synes også at grafikken var veldig god til å være PS2, men IGN skriver ikke noe om bildene er fra XBOX eller PS2 versjonen.

Ser råbra ut! :D Men hva er siste nytt ang. en Gamecube versjon?

Opprinnelig skrevet av FreeRide@04.05.2004, 20.48
Gran Turismo 3 og 4? Final Fantasy X, X-2 og XII? Metal Gear Solid 2 og 3? SSX 3? Need For Speed Hot Pursuit 2?

Ikke undervurder PS2'ens grafiske styrke..

Har sett nøyaktig tre klipp fra Burnout 3, og jeg synes det ser sinnsykt bra ut. Jeg gleder meg stort til dette spillet, og det ser ut til å bli ennå bedre enn de to første. Noen som forøvrig vet om det blir ekte bilmerker? Det er det eneste spillserien savner for å bli skikkelig rått.

Lodin

Der Waaaah
Har EA gått med på Live? Så langt har jeg bare sett en masse spekulasjoner og rykter, men ingenting fra ofisielle hold.
Kanskje de avslører planene sine på E3.

Opprinnelig skrevet av Lodin@07.05.2004, 12.56
Har EA gått med på Live? Så langt har jeg bare sett en masse spekulasjoner og rykter, men ingenting fra ofisielle hold.
Kanskje de avslører planene sine på E3.
Live-støtten har offisielt blitt bekreftet av EA og Microsoft.

M

Mitt navn var Ace

Gjest
Opprinnelig skrevet av LocoLennon+05.05.2004, 08.54-->
<!--QuoteBegin-FreeRide
@04.05.2004, 20.48
Gran Turismo 3 og 4? Final Fantasy X, X-2 og XII? Metal Gear Solid 2 og 3? SSX 3? Need For Speed Hot Pursuit 2?

Ikke undervurder PS2'ens grafiske styrke.. [/b]
YOU GO GIRL!!! :D