Burnout 4 & Medal Of Honor 4

MoH: Rising Sun er noe av det verste mølet jeg har spilt.
Serien har utviklet seg til å bli noe dritt EA snekrer sammen i all hast.
Man løper rundt i skogen som en udødelig helt, og plaffer ned en hel Tyskerhær helt alene. Gøy.

Burnout 3 er jo et av de bedre bilspillene, og serien har gradvis blitt bedre. Håper trenden fortsetter inn i nr 4, men det blir nok en stund til vi ser noe av spillet, siden det kommer til next-gen konsoller. Håper og tror det kan bli bra.

EA har kunngjort etterfølgeren til Burnout 3: Takedown, og denne gangen får du ta ut frustrasjonen på uskyldige bilister fanget i rushtrafikken.

Har du noengang sittet fast i rushtrafikken og kjent sinnet bygge seg opp i takt med antallet biler rundt deg? I september får du sjansen til å leve ut all oppsamlet aggresjon, i etterfølgeren til Burnout 3: Takedown. Spillet har fått navnet Burnout: Revenge, og skal etter planen lanseres til Xbox og PS2.

I tillegg til forskjellige nye "race", "crash" og "road rage"-modus, kommer Burnout: Revenge med et helt nytt "revenge"-modus, der du får slå deg løs i rushtrafikken og kjempe mot klokken samtidig som du får ta ut frustrasjonen din på resten av rushtrafikken.

Burnout: Revenge utvikles av Criterion Games, som også har stått for de øvrige utgivelsene i denne populære bilspillserien. Electronic Arts planlegger å gi ut flere detaljer om Burnout: Revenge på årets E3-messe. Mens du venter på mer informasjon, kan du ta en titt på de to første skjermbildene fra spillet.

Burnout: Revenge

Dette spille viser seg at kommer til Ps2 og Xbox?!

Takk for oppdateringen The sorte ice. Dette spillet kommer vist mye tidligere enn jeg hadde trodd. Sist jeg sjekket skulle dette komme til neste generasjons konsoller, men det ser ikke slik ut nå nei. Er også litt skeptisk til denne "revenge"-modusen, men det skulle ikke forundre om det funker i praksis. Vi får vel bare vente å se.

Ahh, dette irriterte meg litt i BurnOut 3. Flott at de fikser det i oppfølgeren.

Opprinnelig skrevet av GameSpot
One of the features that definitely made it through was "checking traffic." It was often confusing to some players in B3 that you could slam your rivals but you couldn't slam the traffic. We thought about it and agreed. Wouldn't it be way cooler if you could slam a taxi or van during a race, make them crash, and take someone down that way?

ja
revenge kommer tilå bli kult
eller bedre sagt"eie"
hadde en følelse at jeg gjorde de samme banene om og om igjen
og det at en kan kræsje en txi for eksempel gjør det hele mye mer spennende
også lurte jeg på om noen visste om det var like lett å ta ut en fiende/motspiller nåsom det var på 3ërn
blir det online på 4'ern?

Opprinnelig skrevet av Mongis+07.04.2005, 10.28-->
Ahh, dette irriterte meg litt i BurnOut 3. Flott at de fikser det i oppfølgeren.

<!--QuoteBegin-GameSpot
One of the features that definitely made it through was "checking traffic." It was often confusing to some players in B3 that you could slam your rivals but you couldn't slam the traffic. We thought about it and agreed. Wouldn't it be way cooler if you could slam a taxi or van during a race, make them crash, and take someone down that way?
203480​
[/b]
Ærlig talt kan dette bli en katastrofal oppfølger, siden dette nestne fjerner hele poenget med serien. Hva er vitsen med å styre unna trafikken når du kan bare pløye gjennom? Det var ille nok i B3 at du kunne kjøre 200mph og gi faen i å styre i svingene fordi du likevel bare brukte veggene til pløye deg gjennom svingen. Men så synes jeg B3 er bra på en helt annen måte enn tidligere, men det føltes ikke ut som Burnout lenger. Jeg er større fan av de første to spillene. Spesielt nr. 1, som gir deg en intens frykt som bare øker og øker jo lenger tid du klarer å kjøre uten å krasje.