Bytte av Ps2 spill :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Bytter bort disse Ps2-spillene:

- Kessen
- Twin Calibre
- The Bouncer
- State of Emergency
- Hidden Invasion
- Haven : Call of the King - SOLGT/Byttet
- Tekken Tag Turnament
- Red Faction
- Lord of the Ring : The Two Towers (promo)
- Virtua Fighter 4
- The Thing (promo)
- Onimusha : Warlords
- Time Splitters (uten cover)


Er interessert i Silent Hill 3 og Chaos Legion. Kan også komme med forslag.

:)
 
#4
Ja, alt er Pal og i god stand. Noen av dem har jeg ikke hatt i maskinen en gang.
 
#7
Opprinnelig skrevet av Gunther@03.04.2004, 14.31
Hvilket spill er å anbefale?
Vel... Det kommer egentlig helt ann på hva du er interessert i :)
Time Splitters og Red Faction er begge veldig bra fps-spill, med multiplayer modus som nesten har uendelig levetid.
I State of emergency er du en opprører som skal "utføre oppdrag". Personlig synes jeg det er mye morsommere å bare gå å banke opp folk :) Liker du gta er nok dette noe å prøve ut.
Kessen er et strategispill som foregår i Det gamle Japan.
Både Tekken Tag og Virtua fighter 4 er gode fighting-spill. The Bouncer og Hidden Invasion er også fighting-spill, men du slåss mot flere motstandere på en gang i stedefor en mot en.
Twin Calibre er et shoot 'em up spill hvor du bruker begge joystikkene på håndkontrollen (venstre stick = venstre arm, høyre stick = høyre arm) for å pumpe fiendene dine fulle av bly.
Haven : Call of the King er et platform spill. Vet faktisk ikke hvordan det er siden jeg ikke har prøvd det.
Lord of the rings : The two towers er et hack 'n slash spill hvor du kan spille som Legolas, Gimli eller Aragorn.
Onimusha og The Thing er horror/action spill. Du skal drepe uhyrer og løse oppgaver. Onimusha er i omtrent samme stil som Resi spilla. Veldig bra spill.
Så det kommer egentlig helt ann på hva du likser :)
 
#8
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@03.04.2004, 15.48
Noe her du vil bytte mot?

Jeg er halvveis interessert i Haven: Call of the King.
Er helvveis interessert i Grand Theft Auto: Vice City.
Så hvis du er villig til å bytte disse mot hverandre har vi nok en avtale :)
 
#9
Hmm er litt usikker. Du har vel ingen GC spill da.
Får se hva annet jeg kan få for SH3, men noen av spillene vet jeg er morsomme så vi får no se.
 
#10
Nei, har nok ikke noen GC spill.
Kan jo også legge med et mellomlegg (i form av penger) :)
 
#12
Åkei!
Si ifra når du har bestemt deg da :)
 
#13
Åkei: Jeg bytter bort Kessen, The Bouncer, Twin Calibre, Lord of the ring: The two towers og hidden invasion mot Chaos Legion. Det er 5 spill mot 1. Det er vel noen som er smarte nok til å gjøre dette byttet?!?

:huh:
 
#14
du er ikke interresert i:
LOTR - Ringens brorskap
Eller
Twisted metal Black
Mot
Onimusha Warlords
Eller
The thing

??? eller begge mot begge :D

de er i meget god stand begge 2...

forresten, va vil Promo si? ser at du har skrevet promo på the thing...

har å en haug med PS One spill hvis du vil ha noen av de med på en eventuell handel... se HER! for liste...
 
#16
Scwepps: Hm... Jeg er med på TM:B mot The thing! Promo betyr at det ikke er orginalt sånn som du kjøper det i butikken. Det er en versjon butikker, spillanmeldere osv får tilsendt for å teste spillet og som regel skrive en anmeldelse på det eller lignende. Spillet er lik som orginalen bare uten cover.

mads: Jeg har prøvd midnightclub littegrann og syntes ikke det var noe for meg. Du har ikke noen andre spill du vil bytte da?
 
#18
Tja... Sender deg en PM jeg.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.