bytte?kan også selge

#2
ingen??

vil ha med halo 1 og 2, fifa 2005

jeg har disse spilla(kan også selge dem)

Twisted metal: Blak online (aldrig spillt)

Champions of Norrath(aldrig spillt)

Fallout:Brotherhood of steel(aldrig spillt)

red faction(spillt 3 ganger)

Tomb rider The angel of darkness(spillt 1 gang)

silpheed the lost planet(aldrig brukt)

No one lives forever (prøvd 1 gang)

Everquest online adventures(aldrig prøvd)

time splitters 2 uten cover

killzone (mint)

Total Club manager 2005(mint)

Rainbow six 3(mint)

Fifa 2005(mint)

fifa 2001 (mint)

Need for speed underground(mint)

wrc 3(mint)

tif 2003(mint)

gta 3 (mint)

Gta vice city(mint)

Gta san andreas(mint)
 
#3
Jeg kan tenke meg å KJØPE PS2, men det kommer ann på hva du skal ha for den. Kom ikke med "hva er du villig til å gi da", fordi jeg spør deg. Så hva skal du ha for PS2?
 
#4
Hehe, jeg har faktisk en Xbox Crystal med akkurat de spilla, Halo 1 og 2 of Fifa 2005. Og en ekstra kontroller da. Desverre har jeg en PlayStation Satin Silver og :D
 
#5
Opprinnelig skrevet av impywimpy@22.01.2005, 13.39
Jeg kan tenke meg å KJØPE PS2, men det kommer ann på hva du skal ha for den. Kom ikke med "hva er du villig til å gi da", fordi jeg spør deg. Så hva skal du ha for PS2?
166838​

hvet ikke hva vil du gi??
 
#6
Hvordan staver du det? j-æ-v-l-a i-d-i-o-t.

Hva er jeg villig til å gi? Vel, for det første burde du skrive hva som faktisk er med, hvor mange controller, evt. Memorycard. Jeg sjekket hva vanlige PS2 konsoller går for på ebay for tiden, og det ligger rundt 60 $ ( ca. 400 kr ) med en kontroll og memorycard. (standard svart ) Siden jeg ikke bryr meg om den har en fancy farge eller ikke, så er alt over 500 uholdbart. Jeg betaler selvfølgelig porto og ekspedisjonsgebyr. Hvis du har flere kontrollere/memorycard, kan jeg også kjøpe dem. Jeg er ikke intressert i noen av spillene dine. Hvis du ønsker å selge alt samlet er det en idè å legge det ut på qxl eller noe...

For det andre. Jeg sa at du skulle komme med et prisforslag. På den måten slipper jeg å høre at prisen er for lav, noe den imho ikke er.
 
#7
Opprinnelig skrevet av impywimpy@22.01.2005, 14.58
Hvordan staver du det? j-æ-v-l-a  i-d-i-o-t.

Hva er jeg villig til å gi? Vel, for det første burde du skrive hva som faktisk er med, hvor mange controller, evt. Memorycard. Jeg sjekket hva vanlige PS2 konsoller går for på ebay for tiden, og det ligger rundt 60 $ ( ca. 400 kr ) med en kontroll og memorycard. (standard svart ) Siden jeg ikke bryr meg om den har en fancy farge eller ikke, så er alt over 500 uholdbart. Jeg betaler selvfølgelig porto og ekspedisjonsgebyr. Hvis du har flere kontrollere/memorycard, kan jeg også kjøpe dem. Jeg er ikke intressert i noen av spillene dine. Hvis du ønsker å selge alt samlet er det en idè å legge det ut på qxl eller noe...

For det andre. Jeg sa at du skulle komme med et prisforslag. På den måten slipper jeg å høre at prisen er for lav, noe den imho ikke er.
166854​
vi driter i den dealen. selger den ikke for 500...(sur pump)
 
#8
OK.

Men bare for å ha det sagt, hvis du forventer å få særlig mer enn 500 kr for den, må du finne noen som er økonomisk funksjonshemmet. Når du i tillegg tilbyr deg å bytte mot en xbox, som også går for ca. 400 kr. brukt, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si...
 
#9
Opprinnelig skrevet av schism@22.01.2005, 14.07
Hehe, jeg har faktisk en Xbox Crystal med akkurat de spilla, Halo 1 og 2 of Fifa 2005. Og en ekstra kontroller da. Desverre har jeg en PlayStation Satin Silver og :D
166843​
Selger du den?
 
#10
Opprinnelig skrevet av impywimpy@22.01.2005, 15.56
OK.

Men bare for å ha det sagt, hvis du forventer å få særlig mer enn 500 kr for den, må du finne noen som er økonomisk funksjonshemmet. Når du i tillegg tilbyr deg å bytte mot en xbox, som også går for ca. 400 kr. brukt, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si...
166890​
hvor får jeg tak i en xbox til 400??
 
#11
Opprinnelig skrevet av mariafan+22.01.2005, 16.11-->
<!--QuoteBegin-impywimpy
@22.01.2005, 15.56
OK.

Men bare for å ha det sagt, hvis du forventer å få særlig mer enn 500 kr for den, må du finne noen som er økonomisk funksjonshemmet. Når du i tillegg tilbyr deg å bytte mot en xbox, som også går for ca. 400 kr. brukt, så vet jeg ikke helt hva jeg skal si...
166890​
hvor får jeg tak i en xbox til 400??
166892​
[/b]
eBay...
 
#12
Siden jeg er i et slikt godt humør i dag har jeg tatt meg bryet å lete opp en tidligere samtale på spillegal:

mariafan: maskinen + 1 kontroll 500??

Bad mongo: 650kr så betaler jeg frakten

mariafan: ok
pOwned
 
#13
Både "impywimpy" og "roy_nor" driter seg litt ut og tror de har peil!

Man får IKKE en PS2 eller XBOX for rundt 400-500Kr verken her på forumet, www.qxl.no eller www.ebay.com
\ www.ebay.co.uk. At noen har solgt en maskin her for den prisen er mer et ”unormalt bra kjøp” en noen standard pris.

Kjøper du fra utlandet så må du betale kanskje høy pris for frakt, det er også en ”risiko” at du må betale toll, hvis du ikke får avsender til å sende den til deg som en ”gave”…

En brukt PS2 eller XBOX med 2 kontrollere og 2-3 spill går for i overkant av 1000Kr, det er ”normal prisen”.
Fra ebay får du det samme utstyret for rundt 750Kr, men da koster et jo mer for frakt + sjansen for toll er til stedet.

Så til "impywimpy" og "roy_nor vil jeg bare si, ta dere i rassen, slutt å prøve å lure folk, vi gjennomskuer dere!
 
#14
Opprinnelig skrevet av Rancor@22.01.2005, 20.06
Både "impywimpy" og "roy_nor" driter seg litt ut og tror de har peil!

Man får IKKE en PS2 eller XBOX for rundt 400-500Kr verken her på forumet, www.qxl.no eller www.ebay.com
\ www.ebay.co.uk.  At noen har solgt en maskin her for den prisen er mer et ”unormalt bra kjøp” en noen standard pris.

Kjøper du fra utlandet så må du betale kanskje høy pris for frakt, det er også en ”risiko” at du må betale toll, hvis du ikke får avsender til å sende den til deg som en ”gave”…

En brukt PS2 eller XBOX med 2 kontrollere og 2-3 spill går for i overkant av 1000Kr, det er ”normal prisen”.
Fra ebay får du det samme utstyret for rundt 750Kr, men da koster et jo mer for frakt + sjansen for toll er til stedet.

Så til "impywimpy" og "roy_nor vil jeg bare si, ta dere i rassen, slutt å prøve å lure folk, vi gjennomskuer dere!
166955​
Kompisen min har kjøpt Xbox på eBay for 600,- inkl frakt..

Så ta deg sjøl i rassen du lillegutt..!
 
#15
Opprinnelig skrevet av roy_nor+22.01.2005, 21.00-->
<!--QuoteBegin-Rancor
@22.01.2005, 20.06
Både "impywimpy" og "roy_nor" driter seg litt ut og tror de har peil!

Man får IKKE en PS2 eller XBOX for rundt 400-500Kr verken her på forumet, www.qxl.no eller www.ebay.com
\ www.ebay.co.uk.  At noen har solgt en maskin her for den prisen er mer et ”unormalt bra kjøp” en noen standard pris.

Kjøper du fra utlandet så må du betale kanskje høy pris for frakt, det er også en ”risiko” at du må betale toll, hvis du ikke får avsender til å sende den til deg som en ”gave”…

En brukt PS2 eller XBOX med 2 kontrollere og 2-3 spill går for i overkant av 1000Kr, det er ”normal prisen”.
Fra ebay får du det samme utstyret for rundt 750Kr, men da koster et jo mer for frakt + sjansen for toll er til stedet.

Så til "impywimpy" og "roy_nor vil jeg bare si, ta dere i rassen, slutt å prøve å lure folk, vi gjennomskuer dere!
166955​
Kompisen min har kjøpt Xbox på eBay for 600,- inkl frakt..

Så ta deg sjøl i rassen du lillegutt..!
166973​
[/b]
Du lyver jo faen i meg så du tror det sjøl!
 
#16
Opprinnelig skrevet av Rancor+22.01.2005, 21.36-->
Opprinnelig skrevet av roy_nor@22.01.2005, 21.00
<!--QuoteBegin-Rancor
@22.01.2005, 20.06
Både "impywimpy" og "roy_nor" driter seg litt ut og tror de har peil!

Man får IKKE en PS2 eller XBOX for rundt 400-500Kr verken her på forumet, www.qxl.no eller www.ebay.com
\ www.ebay.co.uk.  At noen har solgt en maskin her for den prisen er mer et ”unormalt bra kjøp” en noen standard pris.

Kjøper du fra utlandet så må du betale kanskje høy pris for frakt, det er også en ”risiko” at du må betale toll, hvis du ikke får avsender til å sende den til deg som en ”gave”…

En brukt PS2 eller XBOX med 2 kontrollere og 2-3 spill går for i overkant av 1000Kr, det er ”normal prisen”.
Fra ebay får du det samme utstyret for rundt 750Kr, men da koster et jo mer for frakt + sjansen for toll er til stedet.

Så til "impywimpy" og "roy_nor vil jeg bare si, ta dere i rassen, slutt å prøve å lure folk, vi gjennomskuer dere!
166955​


Kompisen min har kjøpt Xbox på eBay for 600,- inkl frakt..

Så ta deg sjøl i rassen du lillegutt..!
166973​
Du lyver jo faen i meg så du tror det sjøl!
166978​
[/b]
Altså, å påstå at jeg lyver uten bevis er jo.. eh.. Patetisk?
 
#17
Hurra for krangler...

Men mariafan, siden du alikevel selger... kan jeg MULIGENS kjøpe/bytte (PC spill) mot KillZone?


EDIT: Jeg kjøper bare et spill (hvis du vil selge) og er interisert i GTA:SA, KillZone og Champions of Norrath.

Men kjøper som sagt bare et spill.

PM meg for jeg gidder sjeldent å lete etter poster ol... ja jeg ble avhengi av mail-påminneren som nå ikke lenger virker. <_<

...PM me! :)
 
#18
Rancor: Hva faen er det du prøver å si her? Når du kommer med slike påstander burde du ha en god begrunnelse, noe du absolutt ikke har. For å starte det hele.

"En brukt ps2 med 2-3 spill og to kontrollere går for 750 på ebay"

Hva skrev jeg? Jeg kan gi opptil 500 kr for en ps2 med en håndkontroll og 1 memorycard. synes du 250 kr for 2-3 spill og en kontroll er så forbanna urimelig? ( vet ikke hvilket memorycard det er, så det er vanskelig å utale seg på det området ) Og vet du hva dollarkursen ligger på for øyeblikket? Jeg kan ikke si at det er en spesielt god pris, for i motsetning til deg lever jeg ikke innenfor den illusjonen at kjøp og salg egentlig er veldedighet. Det er langtfra umulig å få en bedre pris på qxl, men det er også vanskelig å komme bort fra at 80% av det som selges på qxl går for mer enn det er verdt.

"Kjøper du fra utlandet så må du betale kanskje høy pris for frakt, det er også en ”risiko” at du må betale toll, hvis du ikke får avsender til å sende den til deg som en ”gave”…"

Frakten er ikke markant dyrere ( 100 kr ca. ) enn i Norge, og jeg ser uansett på det hele som nokså irellevant. Vi snakker om hva en ps2 er verdt, ikke hva det koster å frakte den. Og å få folk til å sende pakken som gave er utrolig enkelt, såfremst du er dum nok til ikke å kjenne ordet for gave på engelsk.

Jeg stiller meg spørsmålet, kjære Rancor: Hva er det egentlig du holder på med her? Hvis du ønsker å ta denne diskusjonen, så kom i det minste med solid informasjon før du kaller andre for løgnere eller svindlere. At jeg kalte den godeste mariafan for en idiot føler jeg meg fullt berettiget til, siden han tydeligvis ikke kan lese hva jeg skriver.

Det virker som du heller ikke klarer det, for om du faktisk leser hva jeg skriver, er den prisen jeg tilbyr og markedsprisen ganske lik såfremst de 2-3 spillene som følger med er brukbare opplevelser.

Du sier: PS2 med 3 spill og 2 kontrollere går for 1000 (jeg vet ikke hvilke spill du tenker på her ) Du er antakeligvis ikke reflektert nok til å tenke på porto.

Jeg sier: PS2 med en kontroller og memorycard for 500 hvis alt er i tipptopp stand. Jeg betaler porto.

Det eneste jeg kan si til deg er at du burde tenke deg om neste gang du kommer med slik idioti.
 
#19
Opprinnelig skrevet av impywimpy@22.01.2005, 16.56
Siden jeg er i et slikt godt humør i dag har jeg tatt meg bryet å lete opp en tidligere samtale på spillegal:

mariafan: maskinen + 1 kontroll 500??

Bad mongo: 650kr så betaler jeg frakten

mariafan: ok
pOwned
166908​
650kr for hva?