Bytte

Status
Stengt for ytterligere svar.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Et generelt sjakktrekk er å legge ut hva du er interessert i å bytte bort, og eventuelt hva du er ute etter, for interessen i å bytte GC-spill er alltid der ;)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg syns det er litt vanskelig å komme med forslag når jeg ikke aner hva hun har å tilby...

Det var et bilde(en metafor), han sa ikke at det var et sjakktrekk, men sammenlignet med et sjakktrekk. Hør på dette. "kaken din smaker som sommerfugler" Jeg mener ikke at kaken virkelig smaker sommerfugler, bare at den er virkelig god. Nok norskundervisning for i dag.

Charlotte, jeg kan gjerne bytte, bare si hvilke spill du vil bytte bort.

ÅNEI!

I din verden så sa jeg DET VAR ET DÅRLIG METAFOR. sånn. Uansett så sier vi ikke "mmmm den kaken smakte sommerfugler"?

*le* av de fete innleggene dere kommer med! seriøst skikkelig morsomt å lese.. :D stakkars Charlotte må tro at folk er inne er noen små dongoer (de dumme fuglene i Istid)!! :D jeg sier bare *skvik*skvik* leve på 4 vannmeloner!!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av soppe@11.10.2004, 17.10
ÅNEI!

I din verden så sa jeg DET VAR ET DÅRLIG METAFOR. sånn. Uansett så sier vi ikke "mmmm den kaken smakte sommerfugler"?
115311​
Du er så dum at det gjør vondt. Kan en helvets mod se å slette alle disse innleggene nå?

Status
Stengt for ytterligere svar.