Bytter bort Burnout Legends

Dette er muligens DET beste spillet til PSP akkurat nå, så jeg drar en aldri så liten Moder Theresa nå som jeg bytter det bort. Er ikke akkurat super-sikker på hvilket spill jeg kunne tenke meg i bytte, men jeg er IKKE keen på Tony Hawk eller Darkstalkers. Så alle (andre) tilbud er veldig velkomne, og ja, spillet er i mint condition.

Everybody's Golf?

Virker som fyren jeg i utgangspunktet skulle bytte det mot har forsvunnet fra jordens overflate.

Hmm, har det ganske fint med firmware 1.5, men hvis jeg får lyst til å begynne og spille nyere psp spill går jo ikke det. Så er du interessert i Wipeout eller Dynasty Warriors?

Jeg står fremdeles med Everybody's Golf viftende i hånden. Har ikke penger til å legge til en femtilapp, da.

Opprinnelig skrevet av Freezar@16.10.2005, 12.57
Jeg står fremdeles med Everybody's Golf viftende i hånden. Har ikke penger til å legge til en femtilapp, da.
269487​
Har du en DVD eller et gammelt PSX eller PC spill å slenge med da? Jeg er ikke så kresen.

Har Twisted metal, NFS: Underground rivals, NBA Street: Showdown og Ridge Racer, alle spill er kjøpt i amerika