Bytter bort DS, GC, PS2, PC-spill

#1
DS:

Feel the Magic (NTSC) (byttet)

PS2:

Smuglers Run
Deus EX

PSX:

Final Fantasy VIII (NTSC)

GC:

Metal Gear Solid: Twin Snakes (byttet)
Animal Crossing (byttet)
Metroid Prime 2 (byttet)

PC:

Neverwinter Nights
Halo

SNES:

Zelda: A Link to the Past (uten cover)


Alt er PAL, bortsett ifra de som er merket som det. Ingen av spillene er platinum og alle spillene er i god stand med manual og cover.


Vil ha:

Maximo (PS2)
ICO (PS2)
DS-spill
Final Fantasy VII
Baiten Kaitos (GC)
Wario Ware Inc. (GC)
Pikmin 2 (GC)
N64-spill
 
#4
Det følger ikke med memorycard til animal crossing.

Nanuk: er ikke interisert i sportspill.
 
#5
Jeg er veldig interresert i FF VIII, men jeg har ikke penger før den første februar. Hvis du ikke har solgt spillet innen den tid kan jeg sikkert kjøpe det.
 
#6
Jeg kan opplyse dere om at PS-spillene ikke er mine, men en kamerat sine. Han har vel ikke noe imot å selge det, kan ta en prat med han så fort jeg får tid.

Edit:

Agahnim: hvor mye byr du?
 
#7
Jeg har også veldig lyst på Animal Crossing (jeg trenger ikke memorycard).
Det jeg kan bytte er:

Prince of Persia: The Sands of Time [GC]
The Bouncer [PS2]

Prince of Persia er i perfekt stand. The Bouncer har litt slitt cover og litt slitt disc, men spillet funker perfekt. Ikke noe Players Choice eller Platinum.
 
#8
Ok, må opplyse litt mer her.

Jeg er ikke interisert i PS2-spill, men kameraten min er. Dermed byttes PS-spill imot PS-spill og GC-spill imot nintendo-spill generelt.

Sorry Shigsy, ingen av spillene er av interesse. Du har ikke noen N64-spill du kan unnse?
 
#10
Opprinnelig skrevet av Freezar@16.01.2005, 18.02
Ok, må opplyse litt mer her.

Jeg er ikke interisert i PS2-spill, men kameraten min er. Dermed byttes PS-spill imot PS-spill og GC-spill imot nintendo-spill generelt.

Sorry Shigsy, ingen av spillene er av interesse. Du har ikke noen N64-spill du kan unnse?
164361​
Mulig jeg kan kvitte meg med Banjo Kazooie, hvis det er av interesse. Jeg har verken cover eller manual til det, men spillet i seg selv er i fin stand.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg har lyst til å bytte det bort enda, da det ikke er så lenge siden jeg kjøpte det, men jeg skal tenke litt.
 
#11
Sorry (igjen) Shigsy. Spillet har jeg allerede hatt i besittelse, dog det hadde vært litt morro, for gamledagers skyld, å runde det igjen. Men... nei.
Men hvis du har noen andre N64-spill (eller noe annet på lista) så er det bare å liste opp så skal jeg ta en kikk.

Rancor: jeg kan ikke snakke for min kamerat (som er eier av dette spillet), så kan vi ikke si at du byr, så ser vi hvordan utviklingen går?
 
#13
Jeg vil nok ha litt mer for Metroid Prime 2 med tanke på at det nesten er helt nytt.

Hovedsaklig går Metroid imot et DS-spill, det var i hvert fall tanken bak at jeg la ut spillet på lista.

NB! jeg har Feel the Magic og Mario 64 til DS-en, bare for å svare på det før noen poster spillene som forslag.
 
M

Mako

Gjest
#14
Bytter du MGS TS mot et av disse



GTA_ Vice City (PS2)

resident evil (GC)

Tekken 4 (PS2)

Tekken Tag (PS2)

Lord of the rings: third age(PS2)
 
#15
Desverre, ingen av spillene var av interesse. Jeg eier som sagt GC-spilla, og bytter dem kun imot Nintendo-spill (spill til nintendos konsoller).
 
#17
Nei, ikke egentlig. Bare list opp, jeg vil ha mer å velge imellom!
 
#19
Da var Metroid Prime 2 og Animal Crossing byttet bort.
 
#20
Oppdatert!