Bytter bort DS-spill

#1
Jeg har en rekke DS-spill og spiller egentlig kun halvparten av dem. Derfor legger jeg alle opp for bytte nå. Er keen på nye spill til DS altså. Multiplayer hadde vært fett. Animal Crossing f.eks.

Disse har jeg:

Zoo Keeper
Mario Kart Dual Sylinder
Castlevania Dawn of Sorrow LONG GONE
New Super Mario Bros BORTE VEKK!
Tony Hawks American Sk8land
Advance Wars Dual Strike
 
#2
Har dessverre ingen DS-spill å bytte, men hvis du er interressert i å bli kvitt NSMB i bytte mot penger er det bare å si ifra.
 
#7
Hvis du har tid til å vente litt (kommer ikke hjem før kommende lørdag) vil jeg gjerne bytte Phoenix Wright mot Castlevania.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Too bad, bitch! :ninja: Jeg har allerede vært der, og Castlevania er på vei til undertegnede. Alex er bare treg til å oppdatere.
 
#9
Woe is me.
 
#10
Multiplayer? Har veldig lyst på NSMB, og har et Europeisk eksemplar av Metroid Prime Hunters om du er interessert.

Om ikke tar jeg det for 300 + porto om thetrain ombestemmer seg.

Edit: Feil navn.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Jepp. Bare Alex som syns det er morsomt å finne på ting "DS" i undertittelen står for. :p
 
#13
SITAT(Karl @ 22.07.06, 19.28) 15959
Multiplayer? Har veldig lyst på NSMB, og har et Europeisk eksemplar av Metroid Prime Hunters om du er interessert.

Om ikke tar jeg det for 300 + porto om thetrain ombestemmer seg.

Edit: Feil navn.
[/b]
Det var 300 INKLUDERT porto da, men om du vil betale mer, har ikke jeg så voldsomt mange innvendinger. Kan også bytte mot Metroid pluss en hundrings? Et fett for meg.
 
#14
Alex my man! Hvor mye vil du ha for Dual Sylindern din? :p

I can give u 200 koronars!

har også lyst på tony hawk...

si ifra hvor mye? eller hva du vil ha..
 
#16