A Alex Medlem 21 Aug 2005 #1 21 Aug 2005 #1 Gi meg et knallbra DS-spill eller en haug med penger, så får du en mint utgave av Bomberman til DS. Det ultimate multiplayerspillet.
Gi meg et knallbra DS-spill eller en haug med penger, så får du en mint utgave av Bomberman til DS. Det ultimate multiplayerspillet.
F Freezar Medlem 21 Aug 2005 #2 21 Aug 2005 #2 Har på følelsen at jeg har spurt deg om dette før, men: Bytte mot GoldenEye?
F Freezar Medlem 21 Aug 2005 #4 21 Aug 2005 #4 Hva med et lite mellomlegg? Hvor mye for selv spillet?
A Alex Medlem 21 Aug 2005 #7 21 Aug 2005 #7 Uff. Leste nettopp enda en anmeldelse av spillet ditt. Det ser ut til å være skrekkelig dårlig, så jeg må nok stå over. Om du derimot har en kul DVD-boks kan jeg kanskje få den.
Uff. Leste nettopp enda en anmeldelse av spillet ditt. Det ser ut til å være skrekkelig dårlig, så jeg må nok stå over. Om du derimot har en kul DVD-boks kan jeg kanskje få den.
F Freezar Medlem 21 Aug 2005 #8 21 Aug 2005 #8 Jeg gjorde den store feilen i å lese anmeldelsen etter å ha byttet til meg spillet. Sorry, ingen DVD-boks her i gården. Du har fortsatt ingen pris på selve spillet da?
Jeg gjorde den store feilen i å lese anmeldelsen etter å ha byttet til meg spillet. Sorry, ingen DVD-boks her i gården. Du har fortsatt ingen pris på selve spillet da?
A Alex Medlem 21 Aug 2005 #9 21 Aug 2005 #9 Næh, får så lite for det at jeg heller vil bytte det i noe stæsh. Har du noen freshe XBox, PS2 eller GC spill da?
Næh, får så lite for det at jeg heller vil bytte det i noe stæsh. Har du noen freshe XBox, PS2 eller GC spill da?
Yetipants Mein Gampf Medlem av ledelsen 21 Aug 2005 #10 21 Aug 2005 #10 Bytte mot Another Code? Hmmm?
A Alex Medlem 21 Aug 2005 #11 21 Aug 2005 #11 Ja, ok. Send shiten til: Alexander Wiig Sørensen Marthasvei 15 4311 Hommersåk Jeg har ikke anledning til å sende før tirsdag, så da kan du sende ca samme tidspunkt, evt imorgen. Adressa di?
Ja, ok. Send shiten til: Alexander Wiig Sørensen Marthasvei 15 4311 Hommersåk Jeg har ikke anledning til å sende før tirsdag, så da kan du sende ca samme tidspunkt, evt imorgen. Adressa di?
Yetipants Mein Gampf Medlem av ledelsen 21 Aug 2005 #12 21 Aug 2005 #12 Du får det når Sancti har spilt gjennom det (tar maks to dager). Føl deg beæret, du får et kort som hele TO av SGs ledelse har spilt på.
Du får det når Sancti har spilt gjennom det (tar maks to dager). Føl deg beæret, du får et kort som hele TO av SGs ledelse har spilt på.
Sancti Terrorkatt 21 Aug 2005 #13 21 Aug 2005 #13 Skal jeg bare sende det rett dit når jeg er ferdig? Edit: glem det, jeg husket ikke på at vi nesten var naboer nå. ^_^
Skal jeg bare sende det rett dit når jeg er ferdig? Edit: glem det, jeg husket ikke på at vi nesten var naboer nå. ^_^