bytter bort xbox og gc spill

Status
Stengt for ytterligere svar.
xbox:

splinter cell pandora tomorrow ( et lite hull i coveret, det var posten som gjorde det).
ninja gaiden
gta doubble pack.. (byttet)
metal gear solid 2 substance..

gamecube:

f-zero
def jam vendetta
james bond everything or nothing
viewtiful joe (byttet)
fifa 2004
metal gear solid: the twin snakes

jeg er interesert i pokemon colluseum..
kom også med forslag (bare xbox og gc)..

Har lyst på Ninja Gaiden og GTA Double Pack. Kan friste med cold hard cash eller Hitman 2 [gc], Star Fox Adventure og Gun Valkyrie.

Vel jeg frister med penger og da, throw me a friggin' number boy!
Sitter også på Skies of Arcadia: Legends (til GC åffkårs), hva får jeg for det (spillmessig, ikke peng)?

Opprinnelig skrevet av Rocky@04.07.2004, 12.32
Vel jeg frister med penger og da, throw me a friggin' number boy!
Sitter også på Skies of Arcadia: Legends (til GC åffkårs), hva får jeg for det (spillmessig, ikke peng)?
hvor mye penger har du?? jeg vil ha skies of arcadia legends.. da kan du få en av alle utenom ninja, metal gear og gta...

Opprinnelig skrevet av And1Playa@04.07.2004, 12.52
Interessert i noe av Dette ? For GTA Double Pack, Du kan få flere spill for den og.
ja, du... hvis jeg får max payne 2 og dead or alive/ unreal chapionship, så kan du få gta doubble pack.. jeg har også litt lyst på final fight til gba utenom dette!!

Pyro: kanskje 1080 avalance, men hva er judge vs death eller hva det nå heter?

Opprinnelig skrevet av kris7sp+04.07.2004, 18.24-->
<!--QuoteBegin-And1Playa
@04.07.2004, 12.52
Interessert i noe av Dette ? For GTA Double Pack, Du kan få flere spill for den og.
ja, du... hvis jeg får max payne 2 og dead or alive/ unreal chapionship, så kan du få gta doubble pack.. jeg har også litt lyst på final fight til gba utenom dette!!

Pyro: kanskje 1080 avalance, men hva er judge vs death eller hva det nå heter? [/b]
Hm, Det er greit det... 2 for 1, Max Payne 2 og ?

ja, max payne 2 og dead or alive 3, send adressen din på en privat melding så gjør jeg det også.. jeg har også lyst på final fight one, kunne du kanskje det mot Halo eller midtown madnes 3?

Status
Stengt for ytterligere svar.