Bytter Dr. Kawashima's Brain Training og New Super Mario Bros.

#1
Bytter bort Dr. Kawashima's Brain Training: How Old Is Your Brain. Kom med forslag til bytte. Er interessert i GC/GBA/DS/PSX/PS2.

Bytter også New Super Mario Bros. men bare mot Shadow Hearts, eller et eller annet rpg spill.

Av DS spill så har jeg lyst på Phoenix Wright: Ace Attorney, Trauma Center: Under the Knife og Super Princess Peach. Kom med andre forslag.

Kjøper gjerne Animal Crossing Wild World europeisk versjon i fin stand for 200-300kr. Kommer an på.
 
#3
Interessert i SSX 3 (GC)/Gladius (GC)/Spartan: Total Warrior (GC)? (Kan godt gi to av spillene, hvis det er noe du har lyst på her)
 
#4
Papp eller plast? Har mer lyst på plast utgaven.

SITAT(Dodraugen @ 03.07.2006, 21.47) 12737
Interessert i SSX 3 (GC)/Gladius (GC)/Spartan: Total Warrior (GC)? (Kan godt gi to av spillene, hvis det er noe du har lyst på her)
[/b]
Nope, ikke noe jeg har lyst på der.
 
#9
SITAT(Alex @ 03.07.2006, 22.15) 12742
Mario Kart DS, Zoo Keeper, Kirby Power Paintbrush (om du slenger ved noe annet crap) eller Metroid Prime 2: Echoes mot Brain Training? Har også DC- og N64-spill og DVDer.
[/b]
Nei takk, ICO er mer fristende. "om du slenger ved noe annet crap"? Så du vil ha sokkene mine også? Tror det holder å bytte et DS spill mot et annet. Crap har jeg også nok av, men har hatt/prøvd alle spillene dine allerede. Er heller ikke interessert i DC eller N64 spill. Har ingen av konsollene lenger.
 
#11
Greia er at at Kirby er gammelt, mens Brain Training ikke er det.
Toys "R" Us selger fremdeles Kirby til 189kr, regner med at du fikk ditt der. Så ser ikke helt pointet ditt med å bytte Kirby mot det pluss noe ekstra. Hadde jeg gjort byttet hadde det vært et DS spill mot et annet. Har alllerede Kirby.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Jak X eller Marc Ecko mot Nye Super Mario Brødre? Kanskje muligens Phoenix Wright?
 
#15
SITAT(Nicholas @ 04.07.2006, 00.42) 12760
Jak X eller Marc Ecko mot Nye Super Mario Brødre? Kanskje muligens Phoenix Wright?
[/b]
Kunne tenkt meg Phoenix Wright mot Brain Training om du vil. Bytter ikke Mario mot det desverre.

SITAT(Agahnim @ 04.07.2006, 16.20) 12825
Bare send meg en PM når du har bestemt deg. ^_^
[/b]
Ok.

SITAT(Captain Nintendo @ 04.07.2006, 17.49) 12832
Er det det første Shadow Hearts du er ute etter eller? Har Shadowhearts Covenant forsegla om du er hypp.
[/b]
Det er snakk om det første Shadow Hearts ja, har allerede 2eren.
 
#16
Jeg er interessert i Brain Training. Selger du også? Jeg har også Super Mario World og Yoshis Island som jeg _kanskje_ kan bytte vekk.
 
#17
Har det første Shadow Hearts om du evt vil bytte.. send meg en PM i såfall

Og har også AC:WW som jeg evt kan selge i fin stand..
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
SITAT(Jubei @ 04.07.2006, 21.19) 12840
Kunne tenkt meg Phoenix Wright mot Brain Training om du vil. Bytter ikke Mario mot det desverre.
[/b]
Nå har jeg heldigvis skaffa meg New Super Mario Bros. på egen hånd, og Phoenix Wright tror jeg nesten jeg beholder selv. Hvis jeg bestemmer meg for å bytte det bort vil jeg helst bytte det bort i et spill, egentlig.