Bytter DVD filmer

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har en god del filmer som jeg ikke ser og som jeg kunne tenke meg å bytte. Så da ramser jeg opp de som er aktuelle:

Accidentinal Spy
Ali
Bad Company
Basic
Blade 1
Blade 2
Bourne Idenity
Cast Away
Det absolutte mareritt
Donnie Brasco
Halloween: Resurrection
Jackass the Movie
Misson Impossible II
Romeo must die
Scourpion King
Shaft
The Terminator
Tomb Raider 1
Tomb Raider 2
xXx

Rams opp de dere vil bytte!!

Lyst på noen av disse?

- Speed 2
- Tom Clancy's Netforce
- Vertical Limit / Cliffhanger (DoublePack)'
- Reservoir Dogs

Jeg er interessert i Crouching Tiger, Hero, Bourne Identity, og Murder By Numbers.

Eller bytter du kun hvis det er 10 og 10 ?

Nei det er ikke 10 mot 10. Det jeg mente var at jeg ville bytte flere og ikke bare en og en. Har du mulighet for å sette opp en lengre liste slik at jeg kan velge mellom flere "catch"?

plan_nine: 24 er i en flott tilstand. Antall dvd`er kommer an på hvilke du har å by. Mellom 3-5 tenkte jeg meg, spørs på titlene.

Er det noen som har noen ``NeonGenesis:Evangelion`` DVD'er?

Har den første og er villig til å bytte, men foretrekker å bytte via PM.

PS. tar bare imot NeonGenesis:Evangelion....BASTA :mad:

P

plan_nine

Gjest
Gir deg to-tre av disse mot 24. Vil ikke gi mer ettersom sesong 1 kun koster 299 nytt.

-Saving Private Ryan (episk krigsfilm av Spielberg med Tom Hanks) *
-Voodoo Ritual (horror film med lisensen Midnight Movie Madness)
-Tears Of The Sun (god krigsfilm med Bruce Willis fri for amerikansk propaganda) *
-Swordfish (knall action film med John Travolta, fra regissøren av Gone In 60 Seconds) *
-Blue Velvet (en av David Lynch's beste filmer)
-Things To Do In Denver When You're Dead (god gangster\action-film med Andy Garcia og Christopher Walken, om kjærlighet, hevn og gleder man har i livet)
-Syv År I Tibet (knall drama film hvor Brad Pitt møter Ghandi, må sees)
-Black Mask (en av Jet Li's beste filmer, regissert av Tsui Hark og koreografert av samme mann som har laget kampene i The Matrix-trilogien)
-Cradle To The Grave (Jet Li's nyeste film, med blant andre DMX, produsert av mannen bak The Matrix, Joel Silver) *

Filmer markert med * har meget god lyd, noe som kommer godt med til det nye surround-anlegget ditt. ;)

jeg gir deg skrik 3 mot godfather
Pokker! Lag din egen topic!

Godfahter 4-disc DVD collection mot skrik 3?
Ja så absolutt!

Har du flere filmer? Som du vil bytte?

Gir deg to-tre av disse mot 24. Vil ikke gi mer ettersom sesong 1 kun koster 299 nytt.
Alt går så fort ned i pris!

Er Saving Private Ryan i special edition? Kan du fortelle litt om Blue Velvet? Hvor gammel er 7 år i Tibet? 3 av de filmene er helt greit for meg mot 24. Ingen andre filmer du har lyst på da?

Jeg ville hatt:
Saving Private Ryan
Tears of the sun
Swordfish
Blue Velvet
7 År i Tibet
Black Mask
Cradle to the grave
:svette:

Jeg vil ha komedier a la Ameriacan Beauty og div. action og krigs filmer! (Jeg kommer med liste senere!)

P

plan_nine

Gjest
Saving Private Ryan er den engelske utgaven. Noen mener den er bedre enn våres. Har kun en disc, men hvem bryr seg vel om ekstramateriale?

Syv År i Tibet er vel fra 1998 om jeg ikke husker feil. Ikke gammel med andre ord.

Dennis Hopper, Laura Dern, Isabella Rosselini og Kyle Maclachlan spiller i Blue Velvet. Den er fra 1986. På imdb kan du lese at plottet er som så: An innocent young man discovers that a dark underworld exists beneath the surface of his seemingly quiet hometown. Not satisfied with the police's pace, he and the police detective's daughter carry out their own investigation. The object of his investigation turns out to be a beautiful and mysterious woman involved with a violent and perversely evil man.
Må innrømme at filmen har noe dårlig bildekvalitet, men dette er såvidt jeg vet den beste versjonen av filmen som finnes på markedet.

Jeg kunne gjerne tenkt meg Unbreakable og The Bourne Idendity i tillegg. Så får du 5 filmer? Hvilke vil du ha? Skal vi ta resten over PM?

Dette er listen over filmer jeg kunne tenke meg:
Seven
Pirates of the Caribbean
American History X
Braveheart
Jackie brown
L.A. Confidential
Being John Malkovich
Gudfaren trilogien
School Of Rock

ELLER filmer med disse som hovedrollene:
Brad Pitt
Kevin Spacey
Edward Norton

Det kommer mer senere!

edit: Jeg vil også ha en SKIKKELIG grøsser. Da vil jeg ikke ha med Motorsag massakeren, the ring, skrik filmene og de to siste haloween filmene. Disse har jeg sett...

Jeg har også Rush Hour 1 og 2, Shallow Hal og Blue Strek: SE (sone 1) til bytte, Lt Snake.

Altså:
- Reservoir Dogs
- Tom Clancy's Netforce
- Vertical Limit / Cliffhanger (DoublePack)'
- Speed 2
- Rush Hour 1 og 2
- Blue Streak Special Edition
- Shallow Hal

Noen av disse du har lyst på?

Har lyst på Rush Hour 1, 2 og Reservoir Dogs

Da blir det tre mot tre...

Jeg er interessert i Crouching Tiger, Hero, Bourne Identity, og Murder By Numbers.
Bourne Idenity skal plan_nine ha så det måtte blitt de tre andre...

Er denne grei?

Edit: Plan_nine skal ikke ha Bourne Idenity så da kan du få den. Hvis du skal ha alle de fire så må du komme opp med et nytt film. Eller så må du velge...

Opprinnelig skrevet av Lt Snake@11.07.2004, 00.06
Seven
Reservoir Dogs
Pirates of the Caribbean
American History X
Braveheart
Jackie brown
L.A. Confidential
Being John Malkovich

Brad Pitt
Kevin Spacey
Edward Norton

Det kommer mer senere!

edit: Jeg vil også ha en SKIKKELIG grøsser. Da vil jeg ikke ha med Motorsag massakeren, the ring, skrik filmene og de to siste haloween filmene. Disse har jeg sett...
73145​
Hehe, har faktsik alle DVD`ne du sier du har lyst på med unntak av L.A. Confidential. Men DVD`er samler man på, man bytter dem ikke.
Godfather boksen er også signert av Al Pacino, så den beholder jeg nok selv du :D

Opprinnelig skrevet av Lt Snake@11.07.2004, 00.06
Seven
American History X
Braveheart
Jackie brown
L.A. Confidential
Being John Malkovich
Gudfaren trilogien
School Of Rock

Brad Pitt
Kevin Spacey
Edward Norton

Det kommer mer senere!

73145​

Har fortsatt lyst på disse filmene.

Ingen som har lyst på filmene mine?

har du forsatt 24 sesong 1 ?? kan bytte vekk disse:
-Master And Commander
-Ringenes Herre: Ringens Brorskap
-Star Wars: Episode 2
-Jurassic Park 3
-Mortal Kombat
-Apokalypse Nå! Redux
-Tomb Raider 1
-Inferno