Bytter/kjøper spill :)

#1
God dag godtfolk :D

Fant ut at jeg hadde en del spill jeg vil kvitte meg med. Er hovedsaklig interessert i å bytte. Vet egentlig ikke helt hva jeg er på utkikk etter, har falt litt ut på spillfronten, så ganske mye som sikkert faller i smak fra min side :)

Ting jeg vil bytte bort:

GC:
Doshin the Giant
Rogue Squadron 2 - Rogue Leader
Star Wars Bounty Hunter
Simpsons Road Rage
Spiderman
Buffy 2 - Chaos Bleeds
James Bond 007 - Agent Under Fire
Super Monkey Ball

DS:
Wario Ware Touched!

GBA (mangler dessverre esker til disse, takk til mamma som mente det lå så mye tomme esker og fløyt på rommet mitt mens jeg var i militæret. Men du får selvfølgelig fler GBA-spill om du vil ha noen av dem):
Two Towers
Lucky Luke Wanted
Star Wars - Episode 2
Tony Hawk Pro Skater 2
Rogue Spear

Ting jeg vil kjøpe/bytte til meg:

PS2:
Tekken 5
2 stk GunCon2-pistoler
Time Crisis-etellerannet (eller noe annet moro jeg kan skyte på :D)

GC:
Baten Kaitos

DS:
Kirby: Canvas Curse

Edit:
Har dessverre bare tilgang til nett mellom 7.00 og 15.00, så vet dere det.
 
#4
I Bountyhunter er man Jango Fett. Og man går rundt på bakken ja. I Rogue Leader flyr man kun.






I romskip.
 
#5
roy_nor: sorry, har begge spillene :)

skinny: Jepp, som Variabel sier, du flyr rundt på bakken og bounty-hunter stumpen av deg rundt omkring :) Har du noe gøy å bytte med da?
 
#6
Yoshi touch & go eller Spider-man 2 mot Super Mario 64 ?
 
#7
Wow, flere folk her våkne nå? Stilig :)

Hmm, sorry, var ikke noen av de som fristet sånn kjempemasse. Har du noe mer? :) (kanskje litt teit å spørre, for da hadde du vel sagt det med en gang :p)
 
#8
har ikke mer DS spill hovedsaklig spill til GC og GBA.
 
#9
Hmm, det behøver ikke nødvendigvis være DS-spill. Hva har du for no fint til andre konsoller da? Kan jo nevne noen GC/GBA-spill også.

Bumpet litt siden jeg har byttet en del på temaet jeg. Om dette ikke er lov eller er dårlig ansett beklager jeg. Det er ikke så gammelt tema, så trodde ikke det gjorde noe :)
 
#10
Har lyst på Mario 64 til DS. Bytte mot Metroid Prime 2 eller Wario Ware til GC? Begge er helt nye og med forsegling.

Edit: ser du bor i sandefjord, kunne kanskje møtes i byen en eller annen dag i løped av uka.?

Har lyst på GBA/GC-kabel også. Kan kjøpe.
 
#12
Opprinnelig skrevet av roy_nor@26.09.2005, 13.26
Jeg har Another Code... :)

Men de fete spillene du har, har jeg hatt.. :p Bummer...

Har ikke noe annet? Eller kan\vil du kjøpe?
263964​
Hehe, just my luck :p
Har ikke noe annet jeg vil kvitte meg med dessverre, men vil gjerne kjøpe om prisen er rett ja :) det koster 209 på dvdboxoffice, forslag til pris?
 
#13
Og du overser meg totalt?
 
#14
Oioi, beklager. Løper litt fram og tilbake på jobben her skjønner du :)

Mario 64 mot Prime høres ut som en deal. Må bare komme meg ut til pappa på Asnes for å hente det, har ikke bil, men skal fixe det så fort jeg kan.

Kabelen er ubrukt, men usikker på om jeg ennå har esken eller ikke. Vet ikke helt hva jeg skal ta for den, ikke stort :) Bare sleng ut en pris du synes høres rimelig ut du :)
 
#15
75kr? Skulle vi møtes ett sted?
 
#16
Opprinnelig skrevet av Freezar@26.09.2005, 15.10
75kr? Skulle vi møtes ett sted?
263983​
75 for kabel, og MP2 mot Mario? Deal :)

Jeg bor midt i byen, så om du kan komme deg til sentrum hadde jo det vært greit.
 
#17
Oki, kan kanskje møte deg i morgen, hva sier du til det? (send mobilnummeret via PM, så kan jeg kontakte deg)
 
#18
Opprinnelig skrevet av Freezar@26.09.2005, 15.36
Oki, kan kanskje møte deg i morgen, hva sier du til det? (send mobilnummeret via PM, så kan jeg kontakte deg)
263988​
Jepp, jeg skal prøve å komme meg ut og hente det idag jeg. Sender deg nummeret nå. Kan sende deg mld senere, så vet jeg om jeg får tak i det i tide.
 
#19
Burnout mot en av disse?
mario sunshine
james bond everything or nothing
smash bros
 
#20
Hmm, sunshine har jeg, bond har jeg hatt, og smash har jeg spilt altfor mye. sorry :) men trenger ikke noe vakne greier for burnout, bare noe jeg ikke har spilt før :)