Bytter litt spill

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Heisann, nå har jeg lyst til å utvide min xbox samling litt og da tenkte jeg det passa bra med å lage et emnet i K,S&B-seksjonen.


Jeg har lyst til å bytte bort
Starfox Adventures (GC) ikke Players Choice-edition
Wave Race: Blue Storm (GC) heller ikke Players Choice-edition
Burnout 2 (PS2) den vanlige utgaven
Stuntman (PS2)
Grand Theft Auto III
Grand Theft Auto: Vice City

Disse har jeg kun lyst til å bytte bort fordi jeg vet at hvis jeg selger dem så får jeg veldig lite for dem.

Fører opp fler senere


Spill jeg har lyst på:
GTA: Double Pack (Xbox)
Splinter Cell (Xbox)
Return to Caste Wolfenstein (Xbox)
Jedi Knight 3: Jedi Academy (Xbox)
Shenmue II (Xbox)
James Bond: Everything Or Nothing (Xbox)


Har du noen spill du vil selge/bytte som jeg ikke har listet opp så spør fordét! Skader jo aldri... :king:
 
#3
Ja, jeg har 3 stk. Hele poenget med dette emnet er så jeg skal kunne få noen fler og hvis jeg hadde byttet bort de jeg har nå (som jeg liker og spiller mye) så hadde jeg jo sitti igjen med det samme. Nemlig 3 xbox-spill... ;)

Du er ikke interresert i noen Gamecube-spill da? Eller å selge dem?
 
#5
Kan enten bytte det mot Starfox Adventures eller Wave Race: BS, eller så kan jeg gi deg 100kr for det.
 
#8
Ja den er jeg med på Paynie! Er det Classic utgaven av Splinter Cell forresten? Og i hvordan stand er spillene?
 
#10
Tar vi adresser og sånt over PM?
Det er den normale utgaven av Splinter Cell.
SC er nesten mint. Wolfy har en del riper men det virker.
Cover og manual følger med.
 
#11
Paynie: Har sendt deg PM nå!

htp314: Har du lyst til å bytte de mot Starfox Adventures og Wave Race:BS?
 
#13
Hva med Burnout 2 til Playstation 2?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Æ HAR MEG NO EN Everything Or Nothing (Xbox) jau! Bytte mot noen andre Xbox-spill?
 
#15
Har pent lite med xbox-spill. Som jeg sa til Will87 i en post ovenfor er hele poenget med dette emnet å få økt xbox-samlingen min. Bytter jeg bort xbox-spilla mine (noe jeg ikke vil fordi jeg er fortsatt ikke lei dem) til fordel for andre xbox-spill ender jeg bare opp med en like stor samling som jeg hadde når jeg startet dette emnet.
Men jeg har to Gamecube-spill og et Playstation2-spill jeg gjerne vil bytte bort. Og siden spillet ditt er såpass nytt så kunne du fått to spill mot det. :king:
 
#17
De PS2 spillene jeg bytter er Stuntman og Burnout 2: Point of Impact. Det står forøvrig i den første posten min her (den helt på toppen).

EDIT: Kan også bytte bort Grand Theft Auto III og Grand Theft Auto: Vice City.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.