Bytter masse spill og konsoller mot 360spill!!

#22
Dead Or Alive 4 på Xbox360 mot Wavebird controller?
Nei den er holt av til en

Halla
Jeg har Tony Hawk's Project 8, Tony Hawk's American Wasteland og Tony Hawk's Provingground. Hva er du villig til å gi for det? Noen 360 spill du vil bytte bort?
Nei alle 360spill skal jeg ha selv. men byr 450kr inkl frakt for de tre

Også hiver jeg meg på og tilbyr Kameo og Splinter Cell: Double Agent (begge til 360) for GameCube-en din og Eternal Darkness.
HAHAHAHAHA! eh nei
 
#23
kom igjen a'! kjøp Wii, DS, GC spill folkens!!!
 
#25
250,-
 
#27
hei! slik det ser ut så har du ikke byttet bort ds lighten. jeg har kameo, bully og viva pinata.. men jeg tror ikke du er intr i pinataen siden den kmmer i bundle sammen med forza 2.. men uanz.. ønsker du å bytte dette mot ds.en? eventuelt mellomlegg?

jeg er egentlig veeldig glad i de spillene, men jeg ønsker meg virkelig en ds!

håper på raskt svar..
 
#28
hei! slik det ser ut så har du ikke byttet bort ds lighten. jeg har kameo, bully og viva pinata.. men jeg tror ikke du er intr i pinataen siden den kmmer i bundle sammen med forza 2.. men uanz.. ønsker du å bytte dette mot ds.en? eventuelt mellomlegg?

jeg er egentlig veeldig glad i de spillene, men jeg ønsker meg virkelig en ds!

håper på raskt svar..
Jeg kan ta de 3 spillene, men det spørs hva/hvor mye jeg får i mellomlegg
 
#29
aight.. jeg vet ikke hvor mye du tenkte å ta i mellomlegg...?

hvor gammel er ds? pent brukt?

og.. hvor mye vil du ha i mellmlegg? fair price lixm... med tanke på at det ikke følger me spill osv....

håper vi kommer til enighet da^^
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#30
Jeg har Sphincter Cell: DA, og gir slipp på den for en beskjeden sum. Hva denne beskjedne summen er må du gjette.
 
#31
La meg anbefale Just Cause til deg om du elsket Pilotwings sin fallskjermbit på SNES way back when. :D

Har ikkje den for salg altså, vil berre anbefale den grassalt.
 
#33
Oi beklager for sent svar. Men jeg vil ha 500kr i mellomlegg. Og krever at spillene ikke er i classic covere
 
#35
det blir dyr frakt på meg siden jeg må sende ds som norges pakke..
 
#37
trenger ikke nødvendigvis det da vettu, det holder for meg med en stor smartkonvolutt, så lenge dsen kommer innpakket i emballasjen. 30 kroner blir det
 
#38
SirkusMartin: Nei.. nå har jeg brukt får mye penger i det siste

existed: 400 da, går ikke mindre enn det