Bytter N-Gage

Status
Stengt for ytterligere svar.
Yo.
Jeg bytter en Nokia N-Gage med alt som følgte med når den kjøptes (unntatt hodetelefonene, men man kan bruke hva slags headphones til den som man vil)
inkl. spillet Tony Hawk.

N-Gage har:
Mulighet for spill (dritbra)
Mp3
Bluetooth
MMS
Alt annet som er i alle nye mobil (unntatt kamera).

UANSETT!!!
Alt dette bytter jeg mot en E700 og 500 kroner.

Fet avatar med 2nd runner... N-gage koster 1000,- ny på nett.. (*ler* høyt av bytte forslaget ditt.. sårrey!) men E700 er verdt 1 1\2 ganger mer enn det en N-gage er..

Opprinnelig skrevet av roy_nor@01.11.2004, 16.52
men E700 er verdt 1 1\2 ganger mer enn det en N-gage er..
128149​
Pff. Dummeste jeg har hørt, en kamerat av meg har nettopp kjøpt en for 299,-
N-Gage er verdt mer enn E700. Men jeg går vel litt ned i prisen som er i tillegg til N-Gagen da.

Men husk!
Jeg bytter OGSÅ med et spill (Tony Hawk) og et minnekort på 64MB som IKKE følger med N-Gagen. Det gjør jo ikke Tony Hawk heller.

PLUSS et Nokia minnekort på 32MB med et snowboard spill som følger med N-Gage.

D

Deleted member 91

Gjest
En kompis av meg fikk N-gage til 150 spenn for en god stund siden. Dessuten har jo nettopp den nye N-gagen kommet! :ler: Jaja, lykke til.

Ok da, så er jeg RAUS og tilbyr N-Gage (uten Tony Hawk, men med minnebrikken på 64MB og det på 32MB som følger med) mot en Samsung E700. Men den må være i FLOTT stand...

Opprinnelig skrevet av Variabel@01.11.2004, 18.50
Ok da, så er jeg RAUS og tilbyr N-Gage (uten Tony Hawk, men med minnebrikken på 64MB og det på 32MB som følger med) mot en Samsung E700. Men den må være i FLOTT stand...
128249​
Da burde N-gage'n din være flunkende ny og komme med en 5 hundrelapp stikkende ut av minnekort slot'tet...

(har forresten meget god peiling på bruktmobil markedet.. og jeg kan lett skaffe en ny N-gage til 500 om jeg ønsker meg det)

derfor syntes jeg du er "Mr.Rippoff" her.. :p

Opprinnelig skrevet av roy_nor+01.11.2004, 19.53-->
<!--QuoteBegin-Variabel
@01.11.2004, 18.50
128249​
Da burde N-gage'n din være flunkende ny og komme med en 5 hundrelapp stikkende ut av minnekort slot'tet...

(har forresten meget god peiling på bruktmobil markedet.. og jeg kan lett skaffe en ny N-gage til 500 om jeg ønsker meg det)

derfor syntes jeg du er "Mr.Rippoff" her.. :p
128292​
[/b]
Jaja, for MEG så er N-Gagen verdt det
:rulleøyne:

det skjønner jeg godt! det er en god spill\mp3 mobil! :) personlig så syntes jeg E700 er en dritt mobil sammenlignet med N-gage.. alt er crap på E700, bortsett fra kameraet..

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var innom Expert i dag, der kostet en N-Gage 1600 uten abo. Bare som en pekepinn, liksom.
Forøvrig synes jeg N-Gage er noe møl - det finnes enda ikke noen brukbare spill til den, og man må faenmeg demontere hele klossen for å bytte spill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Meeeen er den NY?
Nei, det er den ikke. ;)

det minnekortet koster ca 50~100 nytt på en webshop.. mener at 256mb brikkene har falt så mye i pris at de nå koster ca 350,-...

Status
Stengt for ytterligere svar.