R Rebus Medlem 11 Jun 2009 #1 11 Jun 2009 #1 Noen spill jeg har liggende som jeg aldri spiller: - GTA IV (360) - Uncharted: Drake's Fortune (PS3) - Dead Space (PS3) Heter vel Variabel på +/- lista hvis den fortsatt er der.
Noen spill jeg har liggende som jeg aldri spiller: - GTA IV (360) - Uncharted: Drake's Fortune (PS3) - Dead Space (PS3) Heter vel Variabel på +/- lista hvis den fortsatt er der.
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 11 Jun 2009 #2 11 Jun 2009 #2 Blitt kvitt Beyblade V-Force altså?
S sagosen Medlem 12 Jun 2009 #3 12 Jun 2009 #3 I tilfelle du ikkje har lest mine ørten andre poster om Far Cry 2: Lyst på det mot GTAIV? Edit: Mitt bytteforslag er bortevekk, ignore plz.
I tilfelle du ikkje har lest mine ørten andre poster om Far Cry 2: Lyst på det mot GTAIV? Edit: Mitt bytteforslag er bortevekk, ignore plz.
R Rebus Medlem 14 Jun 2009 #5 14 Jun 2009 #5 Thinaran skrev: Blitt kvitt Beyblade V-Force altså? Klikk for å utvide... Så klart ikke! Om noen vil ha Beyblade V-Force skal de få det mot... Uansett HVA.
Thinaran skrev: Blitt kvitt Beyblade V-Force altså? Klikk for å utvide... Så klart ikke! Om noen vil ha Beyblade V-Force skal de få det mot... Uansett HVA.