Bytter/selger spill til PC og PS2 samt DVD Filmer.

#1
har rotet fram de spilene jeg vil bytte bort. (oppdatert med linker) hvis du ikke har noe du vil bytte så kan du gjerne kjøpe det du vil ha istedet...

Playstation 2:

Gran Turismo 3 A-Spec

Enter The Matrix

NFSU 2 (julegave spilt 1 gang. likte det ikke)

The Thing (promo) "byttet dette til meg fra "Dante" en gang i tiden."

PC "orginale titler med manual, kart osv. alt Mint Condition selfølgelig.":

StarWars: Battlefront (rimelig nytt, kjøpt for noen uker siden, men holder meg til BF 1942 istedet :) )

Neverwinter Nights

Doom 3

Morrowind 3: The Elder Scrolls

Morrowind 3: BloodMoon Expansion pack

Operation FlashPoint: Cold War Crisis GOTY Edition 1/2
Operation Flashpoint: Resistance GOTY Edition 2/2

Age of Empires 2: Age Of Kings GOLD Edition 1/2
Age Of Empires 2: The Conquerors Expansion Pack GOLD Edition 2/2

Command & Conquer: Red Alert 2

Command & Conquer Red Alert 2: Yuri`s Revenge

Command & Conquer: Tiberian Sun (Kommer i en sykt feit eske, å da mener jeg ikke feit som i stilig men feit som i stor/tjukk) eneste C&C hvor du får slåss i norge. nærmere bestemt Hammerfest. (høres mye kulere ut å uttale på engelsk :p )

DUNE 2000

Freedom Fighters

Devastation


PC "Best Buy, Sold Out Software, Ubisoft Exclusive, Best Seller og Premier Collection titler hvor kun cd kommer i cover. men alt er Mint Condition her også.":

Tribes 2 (Best Seller Series)

Gangsters 2 (Collectors Edition)

Il-2 Sturmovik (Ubisoft Exclusive)

Grand Theft Auto Total GTA 1/3
Grand Theft Auto: London Total GTA 2/3
Grand Theft Auto 2 Total GTA 3/3 (Best Buy)

Deus Ex (Premier Collection)

Thief: The Dark Project (Sold Out Software)

DVD Filmer (SONE 2) alt i god stand...

G.I JANE (jupiter GOLD series)

My Big Fat Greek Wedding (Cheaper Stars)

For Queen and Country

Lord of the rings: The fellowship of the ring (Kino versjon)

The Lord of the rings: The two towers (Kino versjon)

The Scorpion King

We Were Soldiers


Spill jeg spesielt ønsker til PC:

Halo
Half-life 2
Battle for Middle-earth
Rome total war
KOTOR
Knights of Honor
Chronicles of Riddick: escape from butcher bay


Spill jeg er spesielt interresert i til PS2:

silent hill spilla
GTA: San Andreas
MGS 3: Snake Eater
prince of persia spilla
Star Ocean: Till The End Of Time


er også interresert i FF IX og Vagrant Story til Playstation...

men kom bare med forslag på andre titler også hvis det er noe som ser interresant ut...

OBS: har spilt online Med star-wars: Battlefront, men er usikker på om cd-key ble registrert på meg da? husker ikke. spilte det et par ganger før jeg fant ut at BF 1942 fremdeles var det beste online spillet i min bok hvertfall.

stikk over til gamespot for video review på flere av spilla jeg bytter. blant annet battlefront og doom 3 samt morrowind ++...
 
#2
Jeg har GTA San Andreas, og blir mer en gjerne kvitt det.. Er bare ikke sikker på om det er noe du har som jeg kunne tenkt meg.. Penger er ute av spørsmålet?
 
#3
vel, kunne selfølgelig kjøpt det, men da kjøper jeg heller nytt. tenkte å slå 2 fluer i en smekk å bli kvitt spill jeg ikke vil beholde eller ikke trenger lengre fordi jeg har flere, og samtidig få spill tilbake som jeg kunne tenke meg.

så kommer nok ikke til å kjøpe noen spill, vil kun bytte.

enkelte spill som for eksempel morrowind vil jeg bytte fordi jeg har kjøpt meg game of the year edition og trenger det rett å slett ikke lengre...

skal legge til et par spill til i morgen på lista. men akkurat nå er klokken over 4 på natta å senga roper på meg. du får tenkepå om det er noe som interreserer like vel.

kan dåg legge litt penger imellom hvis du finner noe du vil ha, men føler det ikke er verd like mye som san andreas for eksempel. :)
 
#5
oppdatert med need for speed underground 2, star wars battlefront og neverwinter nights...
 
#6
Jeg har ikke så mange PC/PS2 titler jeg vil kvitte meg med.... utenom DevilMayCry1og2.... så kan du muligens si hvor mye du vil ha for Freedom Fighters og Starwars: Battle Front? :ehm...:
 
#7
har ikke tenkt ut noen priser ettersom jeg hovedsaklig var interresert i bytter. men 300,- kr og jeg betaler frakten, høres det greit ut?
 
#9
beklager. har alt som så interresant ut på den listen fra før.
 
#10
Opprinnelig skrevet av Scwepps@03.01.2005, 15.10
har ikke tenkt ut noen priser ettersom jeg hovedsaklig var interresert i bytter. men 300,- kr og jeg betaler frakten, høres det greit ut?
157571​
For StarWars, Freedom eller begge? :ehm...:
 
#11
begge 2 seff. freedom og wars totalt 300 kronasjer og jeg betaler frakten. begge spilla er mint condition så det synes jeg er en fair price?

får ikke til å sende PM av en eller annen grunn...
 
#13
nei desverre, halo var jeg da interresert i men det var allerede byttet, å utenom det har jeg det som skilte seg ut på listen din...
 
#15
hva er de andre spilla?
 
#16
Baku:: har svart på din PM nå...

har oppdatert emnet med en del dvd filmer samt link til alle titlene som en gest til alle de late spillegal medlemmene.

"åh, det spillet har jeg hørt var bra. eller var det det spillet mon tro? hm, skal vi se *www.goog* huff, nei faen heller, dette ble stress. jeg driter i det. gidder ikke slite meg helt ut for å finne ut av det liksom. hvis den tullingen ikke klarer lage en forbanna link til spillet får han ha det så godt, bah."

Vel, gode nyheter. bare trykk på spillets navn og Voila. minimalt med stress. slipper å ta venstre hånda opp fra underbuksa engang, er bare å bruke musa å browse gjennom linkene en etter en. :tommelopp: