Bytter spill i ... et skateboard? 20.03 - 22.03

#1
Interisert i noen av de gamle favoritt spilla mine? (PS2)

Da var det ikke Lørdag lenger, så bytte med et brett er ikke så relevant. Men hvis du har noe interesse i noen av spillene er det bare å si ifra.

Listen er:

-Zone Of Enders: The 2nd Runner
Nydelige mecha fighter spillet fra Konami. Folka bak metal gear som lar deg fly gigantisk roboter? Ikke noe galt med det skal jeg si dere. Følger ikke 1'eren nok til at folk som gikk glipp av det vil savne noe.

-Killer 7
Den fantastisk absurde on-rail shooteren som ble laget av dem som senere gav oss Wii spillet No More Heroes.

-Onimusha Dawn of Dreams
Det nyeste, hvis jeg ikke tar helt feil. Mye kjekt hack'n slash, men akk ingen Jean Reno som 3'eren. Fremdeles japansk og små sprøtt.

-XIII
Et nydelig eksempel på PS2 spill som ser lekre ut den dag i dag pga originalt utseende. Temmelig god story også.
 
#2
Ett skateboard som ikke ramler sammen av att man bruker det koster 1500 - 2000spenn. La oss si 800-1000 brukt. De spilla der tilsammen er værdt kanskje 200spenn.
 
#3
Jeg vet at det ofte er sannheten, men har opplevd at det er flere som har kjøpt eller fått et komplett brett som de til slutt bare stuet i et kått eller i garasjen. Fikk et komplett world industries brett helt gratis av en fordi han hadde ikke bruk for det.

Og siden det verste som skjer er at jeg ikke får tak i et brett så tenkte jeg at det var verdt et forsøk. :)