bytter spill og selger nintendo wii og psp

#1
Hey. :D

jeg vil bytte bort: rachet and clank tools of destruction, Aliens vs Predators, riddick, Prototype, uncharted, eat lead, overlord 2 :)

Kom med forslag :)


Selger pc spill også

selger også en nintendo wii med 2 spill

og jeg selger en psp med 9 spill




Har noen xbox spill stående hjemmeogså hvis noen er intrisserte + en del ps2 spill, ta kontakt og spør gjerne hvilke spill det er
 
#2
Hva er bo spill? Og hvilken PS2 spill har du, og hva skal du ha for de?
 
#3
ops det skulle stå xbox, men ja jeg selger: De utrolige, Jack and dexter 1, jack and dexter 2, sly 3, Guitar hero 1,2,3 + gitar, Rygar, Narnia, Scarface, Sly raccoon (1-ern) Spider-man 2, Singstar party + 2 microfoner, Sonic x mega collection, Harry potter og ildbegeret, The legend of Spyro The eternal night og batman begins.

Det er ps2 spillene

Du kan se på youtube på trailer og gameplay hvis du ikke har hørt om spillene ;)

de selges fra 50-100
 
#5
Jeg kan kjøpe alle PS2 og Xbox spillene dine til en pris av 30 kroner per stykk.
 
#6
Interessert i Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction til PS3-maskina di i bytte mot min Bioshock 2 til PS3-maskina mi. Som altså er krysskompatibel med din av logiske grunner. What ya say?
 
#7
jeg er ikke så intressert i bioshock egentlig, jeg er mest intressert i disse: battefield bad company 2, mafia 2, army of two 1 og 2, Star wars the force unleashed, MAG, Red dead redemption, gta episeodes of liberty city, Burnout Paradise, Borerlands, medal of honor og call of duty modern warfare 2 :)

kan bytte mot andre enn de spillene som står der også a :p

men har du noen andre spill å tilby? :)