Bytter vekk Kane & Lynch

#1
Har akkurat spilt ferdig Kane & Lynch dead men (Xbox 360). Var særdeles fornøyelig synes jeg. Fått ufortjent mye pepper. Grei grafikk, ok historie selv om jeg synes at Lynch skulle få mer bakgrunnsstory. Uansett, et undeholdene spill det er verdt å teste ut.

Er interessert i følgende spill:

Xbox 360:
BioShock (en jævel stjal mitt eksemplar. I tinn og greier :( )
(Turok)
Lost Odyssey
Blacksite: Area 51
Conflict: Denied Ops
Army of Two
Turning Point: Fall of Liberty
Dark Sector

PS3:
Uncharted: Drakes Fortune
Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Heavenly Sword

Har du ingen av disse er jeg åpen for forslag. Det er klart at på noen av disse kan jeg kjøre på med et lite mellomlegg (Lost Odyssey f.eks)

EDIT: glemte Dark Sector :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Hvilken maskin er Kane & Lynch til?
 
#6
Hazen: Du tror ikke det? Hmm virka ok på demoen hvertfall.

Sloux: Har Star Wars the Complete Saga. Er ikke så keen på RB six Vegas 2. Har en'ern. Synes det er greit nok, men vet ikke om jeg orker å spille oppfølger :p Skal tenke på det!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Må si jeg er litt spent på hva slags forferdelig oppvekst og miljø som må til for at en person skal synes at Conflict: Denied Ops virker bedre enn Rainbow Six Vegas, igrunn. Høhm.
 
#9
Hehe, antar at du prater til meg... Synes som sagt spillet virket ok på demoen. Men hvis det er så ræva så fjerner jeg det fra listen.

Rainbow Six Vegas har jeg altså. Spilt gjennom det også. Joda det var da bra, men vil heslt prøve noe annet enn oppfølgeren.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Det jeg sier er at uansett om du er lei Rainbow Six eller ei, er Denied Ops så fantastisk mer ræva enn Vegas 2.
 
#12
Kane och lynch hadde sine feil, men fortsatt noen kvaliteter å jeg klarte likevel og more meg med det, denied ops er så generisk att det gir ordet en ny betydning.