Caduceus: Surgical Operations

SHDR

Gullmedlem
News @ Eurogamer.net

Jepp. Det ser ut til at vi omsider får et skikkelig legespill på konsoll, og hvilken plattform er vel mer egnet enn Nintendos snasne håndholdte? Spillet lar deg skjære opp folk for å fjerne parasitter og kurere forskjellige sykdommer, alt pakket inn i en forhåpentligvis cheesy sci-fi-fortelling. Touchscreenen vil selvsagt bli brukt, og mikrofonen også, for de uunngåelige "Don't stop breathing! Don't go towards the light!" og "Keep fighting! You have everything to live for!". Blir sannsynligvis suverene saker.

For øyeblikket er dette det eneste tilgjengelige screenshotet, men det blir sikkert flotte saker. For den vesle doktoren i oss alle.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, man har jo selvsagt "Rex Ronan: Experimental Surgeon" til SNES, men det er jo strengt tatt et platformspill. (Et skikkelig bra et også..)

*ser for seg en skalpelldeisgnet stylus*

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Skammeseg!

Jeg hadde aldri spillt eller hørt om Rex Ronan før du nevnte det, så jeg hentet det ned ... Og nå ønsker jeg at jeg aldri gjorde det.

D

Deleted member 91

Gjest
Jess! Jeg skrev at jeg håpet på noe slikt for en stund siden. Mikrofonen blir brukt og greier da gitt, dette blir topp.

På Amiga hadde du et spill som het Life and Death, og et som hette The Surgeon. Jeg tror det sistnevnte var ganske så groteskt, men jeg vet ikke for jeg har aldri fått prøvd det. Førstnevnte var artig, men uten manual så måtte man nesten bare gjette seg frem til hva en skulle gjøre, og det kunne ta noen ganger.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Thinaran@07.08.2004, 15.22
Skammeseg!

Jeg hadde aldri spillt eller hørt om Rex Ronan før du nevnte det, så jeg hentet det ned ... Og nå ønsker jeg at jeg aldri gjorde det.
83985​
He he. Rimelig enig i at Rex Ronan kanskje ikke er verdens beste spill ja.

Men dette ser ut som fete saker. La oss håpe at det blir gitt ut her.

Det er et ambulangse kjøre spill i den lokal arkadehallen min

Opprinnelig skrevet av Alias@09.08.2004, 21.11
..og prisen for det mest nyttige og informative innlegget idag går til ak74u (artig navn, forresten).

Et operasjonspill til DSen? Høres knall ut. Kan ikke vente med å føkke opp kroppene til intetanende pasienter.....
84882​

.....Og dere som fikk byttet ut stemmebåndene deres med Ny-Norske teater skuespillere hva synes dere ?

*STENGT*