Call of Duty 2 (XBOX360)

D

Deleted member 91

Gjest
#23
Kjøpte spillet idag her på Electroworld '06 i Lillestrøm, så jeg kan helt sikkert være med på noen runder ikveld. :)
 
#26
Dere to er faen med i kveld, bitches.

Påmeldte:
Revan
Ololav
Nicholas
Alex
CockMcBalls
MattMan
Chaz

Håper alle dere kan være med. :D
 
#27
Okay, Nicholas er med, MattMan er med, Brian er FORHÅPENTLIGVIS med, han har begynt med WOW skjønner dere. Ololav er sikkert med, Alex må da faen være med. Og jeg er med, senere i kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Call of Booty 2. HAW!
 
#29
Okay, dere, skjerpings. Vi trenger folk! Jeg og Nicholas kan fint eie to-tre stykker, men vi vil ha med dere! Alex, jeg trodde du var skikkelig keen på spilling jeg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Ja, jeg må si jeg har undervurdert CoD2 på multiplayerfronten. Var jævlig artig å loke rundt i russiske ruiner, semiautomatisk rifle at the ready. Ikke overraskende så er jeg fullstendig skrot hittil, men forhåpentligvis kommer det seg. Hva sier folket om å kjøre noen runder imorgen kveld, halv ti?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#35
Jaja gutta, vi hadde noen jævlig artige games ikveld, selv om det bare ble Revan, Ololav og undertegnede mot tilfeldige amerikanere. Har utviklet en forkjærlighet for de semiautomatiske russiske riflene nå gitt. =D Vi får prøve å samle troppene igjen snart.
 
#37
Er med jeg, men Spillegal-folket vil heller spille Halo 2. Bah. Vi må få dem til å komme over! Det er så jævlig artig å ikke måtte tenke på overshield, ekstra liv, alienvåpen.. bare deg selv og våpenet ditt i CoD2, for du vet du dør at et enkelt sniperskudd. Fett. :D
 
#39
Elsker COD2 online. Men det blir mer sannsynlig at jeg henger med på lasset når 3'ern er ute.

Noe forteller meg at COD3 kommer til å bli sinnsykt heftig online. Må vel nesten unne meg en 360 til jul nå som kameraten min har flyttet og jeg er uten 360 Live *grine*