Call of Duty 4

Trench_Rat

Sommerbildene våre
SITAT(kilik @ 12.07.07, 16.45) 73473
4 min. gameplayvideo
Virker veldig lovende. Grunnen til at grafikken er gråaktig er at det skal representere flashbacks. Foregår i Ukraina, så dette gir litt STALKER-feeling.
[/b]

steike det ser ut som om de har introdusert stealth elementer i spillet, konge at han istendenfor å gå tilbake til hytten å hente SA-7 rakketten bare gjemte seg i gresset fra helikoptere.

B)

Call of Duty 4 beta to be exclusive to the US
>> From xbox360fanboy.com:
SITAT
In a right jab to the collective kidneys of Europe and Canada, Infinity Ward and Activision have confirmed that the Call of Duty 4: Modern Warfare online mulitplayer beta will only be available to US residents. This morning, CVG chatted with publisher Activision when they confirmed the news, but wouldn't elaborate to why the beta was restricted to US Xbox Live members.
[/b]
Nei for helvete !#"¤"#!% :argh:
Jeg har gledet meg som en unge til COD4 betaversjonen :grine:

Vi får vel døyve ventetiden med COD3 online, eventuelt den nyeste Medal of Honor hvis det duger i det hele tatt.

D

Deleted member 91

Gjest
Leste det istad, jævlig kjipe nyheter for de av oss som hadde gleda oss skikkelig. :( Dere tror ikke det går an å trikse til seg betaversjonen gjennom en amerikansk konto ellernoe slikt, da?

Skal nok klare meg gjennom august uansett (Bioshock for starters), men fortsatt kjipt. Jaja.

SITAT(Nicholas @ 02.08.07, 18.07) 75895
Leste det istad, jævlig kjipe nyheter for de av oss som hadde gleda oss skikkelig. :( Dere tror ikke det går an å trikse til seg betaversjonen gjennom en amerikansk konto ellernoe slikt, da?

Skal nok klare meg gjennom august uansett (Bioshock for starters), men fortsatt kjipt. Jaja.
[/b]
Det er fortsatt mulig at betaen kommer til Europa også, ihvertfall hvis man skal tro innleggene fra det offisielle COD4 Beta forumet. Kan ikke si at jeg venter i spenning, tror personlig dette blir droppet.

Håper inderlig at jeg tar feil. COD4, vil ha det NÅ!

Noen med på å starte en klan ? :p

D

Deleted member 91

Gjest
Siden jeg kjeder meg oppdaterer jeg smått med litt info:

Eurogamer melder at en eller annen tusseladd hos Activision UK dreit på draget og avslørte slippdatoen for spillet i Europa. Vi får altså fingra i spillet 9. november her til lands. Inget ord om den amerikanske slippdatoen, men det er vel trygt å anta det er et par dager tidligere.

Beta-messig er det, som Dirty D nevnte, fortsatt muligheter for at vi får teste betaen - bare ikke i første omgang, imotsetning til amerikanerne. Jeg siterer informasjonssiden om betaen på charlieoscardelta.com:

Opprinnelig skrevet av charlieoscardelta.com
We're still finalizing plans for where the Beta will be available. Initially, in order to get underway we'll be rolling-out in the United States. As soon as we're able to confirm which other countries are good to go we'll be back to update everybody.
Vet ikke hvor store håp det er for at lille Norge får delta, men det er ihvertfall en viss sjans.

Mediamessig så oppdateres hjemmesida deres støtt og stadig med småklipp fra "multiplayer perks" som de kaller dem: Kort og greit abilities du utstyrer karaktereren din med. Filmklippene ligger her.

Ny video ute, en rå perks video. Interessant måte å demonstrere på.

Ventetiden er ikke til å holde ut :grine:

Oh, link HER (HD clip)

Godt at utviklerne har skjønt at vi er lei realtistiske WW2-spill nå. Medal of Honour: War of Iraq eller noe blir vel det neste? :D CoD4 ser rått ut.

SITAT(Revan @ 21.08.07, 18.45) 78659
Godt at utviklerne har skjønt at vi er lei realtistiske WW2-spill nå. Medal of Honour: War of Iraq eller noe blir vel det neste? :D CoD4 ser rått ut.
[/b]
Kjøp det. Jeg liker å skyte på skaterbois ;)
Men seriøst, kjøp det. Vi er praktisk talt naboer ^_^

D

Deleted member 91

Gjest
Ellers kan det jo nevnes at de første gutta i statene utenom friends and family-betaen nå har fått sine betakeys etter å ha svart riktig på en haug spørsmål på sjarlieåskardelta, så ikke bli overraska om folk på vennelista di spiller CoD4-betaen.

Store nyheter folkens!

SITAT
We are proud to announce that the Public Beta will be available in the following countries: Canada, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Norway, Netherlands, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Australia and New Zealand. We will post more information soon, so please check back in for updates for your country.[/b]

SITAT(Mongis @ 24.08.07, 10.38) 79000
Store nyheter folkens!
[/b]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG §!%!§#%§"#

*Trekker pusten, holder seg til PC pulten for å ikke svime av*

D

Deleted member 91

Gjest
Det som var så genialt var at de sa ifra ørten ganger at folk fra Europa ikke skulle melde seg på og at det kommer en europeisk beta veldig snart og alt det der. Hva skjer? Joda, vi som hørte på Infinity Ward og ikke skrev oss opp sitter her nå uten beta, mens alle europeerne som ga faen og skrev seg inn i den amerikanske betaen (med europeiske detaljer og sånt, såklart) fikk betakey. Og ja, absolutt alle som ble med i trukningen fikk betakey. >_< Får håpe de gir keys til alle som skriver seg opp her også, og at det ikke er så altfor lenge til.

Noen med betaen som vil gjøre dette kopierings trikset så jeg kan få litt beta action også?

D

Deleted member 91

Gjest
Nei, men kan avsløre at jeg holder på med betatrikset as we skriv. 80%! :D

Hvis noen her ser at det er mulighet for å registrere seg til betakey, GI BESKJED HER ASAP :)