Call of Duty

"The best of Battlefield 1942 and Call of Duty combined."
-Gamespy

Ja, det er hva gamespy mener. Jeg må egentlig si meg enig.
Men er det noen på forumet som har prøvd dette geniale spille?
Virker egentlig som om det er veldig lite fokusering på CoD generelt på Spillegal.
UO er jo noe alle må prøve! Det er utrolig bra onnline. UO er kanskje også en av de så absolutt beste singelplayer spillene i sin sjanger. Må si at UO var litt kort, men det er absolutt et spill man vil prøve igjen og igjen.
Så, er det noen andre som vil dele sine meninger?

Halky

Veteran bruker ;)
Jeg har rundet både CoD og CoD: UO, og jeg syns UO var altfor kort :/ Siden jeg rundet det på ca 3 dager eller noe sånt og spilte seff på Veteran hehe. Og den Russiske kampanjen var også denne gangen best.
Men det var jo artig og kjempe om slaget i Bastogne og Foy da.

UO var altfor kort, og flyscenen var ganske kjedelig. Russer-oppdragene var best denne gangen, jau...

Tok litt tid før jeg ble vant til tanks og bajs, men er vant til det nå.

Halky

Veteran bruker ;)
Vel at den flyscenen var kjedelig er kanskje ikke så rart da :p Siden det ikke er så veldig mye og finne på der oppe i luften hehe. Men jeg syns det var artig at dem tokk det oppdraget med ;) Siden det er få spill, som har gjort det tidligere. og slaget om Kursk var fett hehe.

Halky

Veteran bruker ;)
Vel det kreves 2 for og styre en B-17 :p Og man styrer jo bare en fyr hehe. Og det er da artigere og skyte ned andre fly, en og fly det selv. For det er kjedelig det :p

Og hvis du er ute etter og fly ett sånt fly, så burde du prøve ut: B-17 Flying Fortress: The Mighty Eighth spillet heh.

Spiller UO for tiden, og selvsagt er russerne fetest. Det er kanskje det at de er så forbanna mange, men har så skammelig lite ammo :)

Det har nå kommet ut en Call of Duty delsuxe edition for de som er interessert. Den inneholder Call of Duty, samt tillegspakken United Offensive.

*skaffe seg*

Har skaffet meg UO og runna det en gang i forrige uke, syntes det var utrolig kort.. Men jeg likte det. Tviler på at jeg gidder å spille det igjen, som alle har sagt sier jeg meg enig, Russerdelen var kulest..

Broren min har ett problem med United Offensive: han får ikke til å kjøre Single Player, for spillet bare sier at han har CD/DVD emulation tools, og at den ikke kan finne cdrommen, og blir bedt om å restarte spillet (som om d noensinne har hjulpet).

Noen som har peil på hva som er galt??