Captain Nintendo selger/bytter Gamecube samlinga si!

Men daså.
Hvis du er villig til å gjøre handelen (sto jo på førstepost at du kanskje skulle trekke alle spillene hvis du ikke ville), så er det en deal.

Sender deg PM med adresse, så, for å få din bekreftelse, sender du en PM med ditt kontonummer.
Ettersom jeg har gjort en handel med deg før så har ikke jeg noe imot forskuddsbetaling.

SITAT(Freezar @ 09.06.2006, 10.26) 8790
Men daså.
Hvis du er villig til å gjøre handelen (sto jo på førstepost at du kanskje skulle trekke alle spillene hvis du ikke ville), så er det en deal.

Sender deg PM med adresse, så, for å få din bekreftelse, sender du en PM med ditt kontonummer.
Ettersom jeg har gjort en handel med deg før så har ikke jeg noe imot forskuddsbetaling.
[/b]
Den er god Freezar, ser frem til å motta pm fra deg.

Jeg er villig til å gjøre handelen, jeg fikk det jeg ville ha for spilla og er fornøyd :)

Er du villig til å gjøre handel med meg og? Donkey Konga tenker jeg på ;) Eller er det kanskje fortsatt i vurderingsfasen?

SITAT(Captain Nintendo @ 09.06.2006, 16.44) 8865
Jepp, det skal jeg få til, kan ikke love når fordi det er Gran Canaria temperaturer ute i dag, og solen og ølen kaller meg :D
[/b]
Take your time ;) Enjoy your beer :)
Anytime is a good time.
Nemlig ^^

SITAT(Amon @ 11.06.2006, 06.52) 9265
Jeg lurte på om du kunne sette inn minste pris og potensielle kjøpere på lista av de du er interessert i å gjøre en handel med. Er greit å få litt oversikt. Og, jeg vil gjerne om prisene mine er litt for lave. :$

Men, kan som sagt gå inn i noe handel med deg før den 19. juni. :(

Thinaran: Takk for hjelpa. :)
[/b]
Jepp, jeg skal gjøre det, kan se ut som 19. juni er forlangt unna, trenger pengene i løpet av neste uke. Men vi får se hva som skjer da vet du :)

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Har veldig lyst på Baten Kaitos, men jeg vet ikke om pengene strekker til... Er det mulig å få kjøpt den litt billigere? :matt:

Som sagt byr jeg 1000kr for disse spillene. Pluss porto.

Fire Emblem Path of Radiance
Baten Kaitos
Resident Evil 4 Special Collectors Edition
Tales of Symphonia
Zelda The Wind Waker Limited Edition (Med bonus disc)

Jepp skal nok ikke ha det i og med at Zelda er borte, men om han ikke tar Baten Kaitos kjøper jeg det gjerne for 200kr pluss porto.