Captain Rainbow: Hvori man må bevise at Birdo ikke er mann

Lodin

Der Waaaah
Birdo er som vi alle vet en litt forvirret ung dinosaursak som tror den er dame. Derfor er det trist for hen når den blir arrestert for å bruke dametoalettet. Da er det kun en mann, Captain Rainbow som kan redde dagen.
Hvordan gjøre han det? Han drar selvfølgelig hjem til Birdo, finner en vibrator under puta dens og tar den med og viser fram til den lokale politiroboten. Siden den tydligvis ikke vet at også menn kan bruke sånne blir den overbevist og Birdo er nok en gang fri til å legge ann på stakkars Yoshi. :yoshi:

Dette kommer til Wii en eller annen gang, men sansynligvis aldri på engelsk. :hmm:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg så screens og coveret for ca en uke siden, men alt sto på japanske så gadd ikke poste det her. det virker ikke som om det kommer til "vesten" nei. litt synd for det ser jo.... morsomt ut :D

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg skjønner ingenting. Er det Mike vi ser som politikonstabel der? Er dette et slags selvironisk-Nintendoprosjekt? :S

Lodin

Der Waaaah
Jeh, noe sånt. Såvidt jeg skjønner foregår spillet på en serie øyer hvor Nintendo karakterer bor når de ikke er med i spill. Som en nerd jeg ikke aner hva heter med alteregoet Captain Rainbow skal man hjelpe disse med diverse problemer de har i verdagen. Folk som golferen fra NES Golf og soldatene fra Famicom Wars dukker rett som det er opp.
Sånn forøvrig er et av de første oppdraga å hjelpe Little Mac i gå ned i vekt ettersom han ikke har hatt så mye å drive på med siden Punch out.

Lodin

Der Waaaah
Det slår meg at dette muligens dukker opp i Europa alikevel. Vi fikk jo tross alt Tingle's Freshly Picked Faggotry og det var jo skevt som bare faen. Visse USAianere er fortsatt bitre over den.