Carmageddon 3: er kroppen er din klar

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Menneh.. 3?
Greit at TDR 2000 er er møkkaspill, men det ble faktisk utgitt under tittelen Carmageddon 3 i USA.

 
#5
Har både Carmageddon 2 og TDR 2000 i original big-box retail utgave.Disse nyhetene KAN få meg til å felle et par gledestårer, men er bare forsiktig optimistisk for øyeblikket.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#6
carmageddon 1 og 2 og tdr er spill jeg har spilt ihjel. Enig i at tdr kanskje er det svakeste av dem, men spilte det altfor mye allikevel. Jeg og shdr har hatt avsindig mye moro med det spillet så jeg velger ihvertfall å krysse fingrene. Har hatt lyst på et nytt carmageddon lenge.
 
#8
Favoritt så langt er uten tvil Carmageddon 2, med sine på-den-tiden-ekstreme skadeeffekter, og det er fortsatt ikke andre spill hvor du kan splitte bilen på langs om du klarer å bomme på en tunnel i 200 km/t, eller som lar deg brette bilen rundt en lyktestolpe for deretter å forsøkte fortvilt å kjøre med den etterpå.

Når jeg tenker meg om, siden de vil vekke til live serien så burde en GOG.com gjenutgivelse av alle spillene en ingen-hjerner?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
GOG patcher og styrer med utgivelsene, sant? Carmageddon 1 støtta bare hardware-akselerert grafikk om man hadde kort fra 3DFX, og det er det jo heller dårlig med om dagen (joda, det finnes emulering, men sist jeg testet funket det sånn passe).
 

Lodin

Der Waaaah
#10
Hahah, sjekk babbyene som tror at Squenix noensinne ville gå med på at spill de eier skal selges for en rimlig penge selvom de er fra før kuene kom hjem.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#11
Nå tror jeg ikke at software-akselerering av et spill fra steinalderen blir noe stort problem på dagens CPUer, det må vel være :rettigheta: som er i veien.
 
#12
Tja, for meg ville Moto Racer 2 kun kjøre i software modus, og det så helt jævlig ut. Det var det spillet som GOG trakk tilbake og du fikk tilbud om et nytt et om du ikke bare ville vente til det var fikset. Det ble nylig relansert på GOG og nå funker D3D modusen, og nå ser spillet ut som det skal.

Hvis man går ut at MR2 ikke er unikt, så er altså software moduser stygge som faen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#13
Det finnes også Glide-wrappere som oversetter direkte til OpenGL (bla. zeckensacks og OpenGlide), så akkurat det burde ikke være no stort problem.
 
#15
De hinter vel til at det kan komme et skikkelig spill og, om de får med seg en skikkelig utgiver. Uansett gleder jeg meg som en unge uansett hvor lite som kommer.
 

Lillegutt

Welcome to the poopdeck.
#16
Oi oi oi... Dette liker man.. Jeg kjente det kilte litt i magen.