Castlevania: Dawn of Sorrow

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den introen var bare Lord Meningsløshet. Jeg har ikke sett Dragon Ball Zero, men det er omtrent sånn jeg ser for meg at det er.
Men spillet så fett ut, far! :tommelopp:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så om introen handlet om en død sild og hans kompis, den stumme og 100% invalide aviskioskinnehaveren, MEN var anime, hadde den fortsatt vært bra? ;)

Opprinnelig skrevet av Yetipants@31.05.2005, 19.57
Så om introen handlet om en død sild og hans kompis, den stumme og 100% invalide aviskioskinnehaveren, MEN var anime, hadde den fortsatt vært bra? ;)
228277​
Neida, men klippet på traileren er nok tatt ut av sammenhengen, noe som selvfølgelig gjør at det blir meningsløst. Ikke at en anime kuttscene gjør spillet mye bedre, men jeg synes det er greit at de bruker plassen de har til overs til noe. ;)

Opprinnelig skrevet av Meg sjæl
Neida, men klippet på traileren er nok tatt ut av sammenhengen (...)
^ Jeg tar det tilbake. :svette:

Fikk Castlevania DS til jul, og spiller det så mye at jeg har vondt i venstretommelen . Det er fortsatt ikke Symphony of the Night, men definitivt det beste spillet i serien siden.

Jeg har et lite spørsmål angående Soul Eater Ring. Er den verdt pengene? Jeg ser den gir +5 i luck, og luck er så vidt jeg vet det som påvirker hvor ofte man får sjeler. Men... jeg er også i besittelse av en Rare Ring, og den gir også +5 i luck. Det jeg altså lurer på er om Soul Eater Ring har noen effekt ut over det at den gir mer luck, for hvis ikke ser jeg ingen vits i å kjølpe den.

Med Soul Eater får man oftere sjeler enn med de andre ringene, men den hjelper egentlig ikke så mye som prisen forteller meg at den burde. Du bør fortsatt skaffe den dog.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tips for å skaffe penger: Gold Ring + høy Luck + et rom med Ghouls.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Tips for soul hunt: Three 7s + soul eater ring + flying humanoid + ghost dancer level 9 = masse luck

Tips 2 for å skaffe penger: Kjøpe 9 brass knuckles for 200 -> synthe med 9 zombie souls (lette å skaffe) til cestus -> selge dem tilbake for 3000.

Tips 3 for å skaffe penger: Mimic + en del liv + et rom med pigger i taket = 3000+ på 6 sek. Bør gjøres ved et save point så du får tilbake liv. Jeg gjør det i the Abyss

Tips for å skaffe penger: Gold Ring + høy Luck + et rom med Ghouls.
[/b]
Er faktisk akkurat det jeg gjør. Har på Gold Ring, Three 7s, et sverd som gir luck (et eller annet gullsverd, husker ikke navnet i farta) og maks med Ghost Dancers. Løper frem og tilbake i en korridor i Lost Village og slakter Ghouls, Wargs og Axe Armor. Monsterne driter nå $500 sekker. :D Dette med å mekke nye våpen og selge dem har jeg ikke gjort enda, men fikk faktisk tips om å gjøre dette tidligere i kveld av en kamerat (Akuma på forumet). Men takk for tips uansett.

Thin (eller noen som vet): Er det mulig å finne Silver Gun i slottet, eller må jeg kjøpe den?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Silver Gun må kjøpes, ja. Litt bæsj at den ikke levler opp sammen med deg siden pistoler ikke akkurat kan gå på styrke, men den tar ghouls og andre småfiender på ett skudd. Det er det viktigste. :)

Du må samle penger. Hvis du skal inn i døren med tallet 666 må du samle så mye penger at de tre siste tallene er det samme, f.eks. 1432666.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er ingenting spesielt med den, bortsett fra at den gjør mer skade enn vanlig pistol.
Jeg kan dog fikse bilde av RPG... ;)

Kom med bilder av en vanlig pistol da. Dette er nytt for meg, og vurderer å kjøpe DS simpelten pga C:DS

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øh... du er klar over at dette er særdeles lite spektakulært? Det er bare Soma som skyter med en pistol, ikke noe mer.

Uansett: