Castlevania: Dawn of Sorrow

#41
Jeg kom.
 
#42
Er mulig jeg er ganske sær da, men jeg synes den der var superb :tommelopp:
Har aldri sett han avfyre en pistol før, dette endra hele mitt syn på Castlevania serien, og nå sitter jeg igjen med en bitter følelse av at jeg ikke har råd til denne spillopplevelsen :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Vent til du får tak i Valmanway, du. ;)
 
#47
Okay. Men kan den japanske spille av europeiske spill osv? dvs..er den sonefri? :usikker:
 
#48
Svaret er ja. :)
 
#50
jeg har funnet en bug. Det har skjedd to ganger nå, i "Cursed Clocktower". Når jeg slår en Imp står man der og bare slår ukontrollert, man kan ikke bevege seg eller noe. Det skjer bare noen få ganger da, men uannsett irriterende når det er lenge siden jeg har sava.
Noen andre som har opplevd det samme?

edit: faen, der skjedde det igjenn. virker som om det skjer når jeg slår en Imp i lufta og lander. Jeg tviler på at det er at slåknappen henger seg opp, siden impen står der bare uten å bli påvirket av slagene.

edit: Gidder noen å sjekke om det skjer på dem og? Bare gå og slå vilt etter imper i cursed clocktower?
 
#51
Sikker på at det ikke er de derre flyvende jævlende som får deg til å gjøre det? Bare trykk vilt på alle knappene, så vil du til slutt komme deg fri.
 
#52
Du sier noe :p. Det kan jo hende, men jeg syns egentlig ikke det virker som om det er meningen at det skal skje.=/
Skal finne det ut nå.
 
#54
Du har rett, det er jo de hor-gnomene som gjør det. :blunk:

Det virket ikke som om de gjorde det siden de ikke har noe animasjon når de kaster magien. *lettet*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Det kommer en liten... grå greie som elter seg rundt over hodet ditt når du er forhekset på den måten. Men ja, jeg trodde også det var en bug i spillet første gang det skjedde. :p
 

Novastrum

Feminist-elitist
#56
Mener å huske at noe lignende skjedde med meg. Tror faktisk jeg måtte starte på nytt. Med mindre det går ann å skifte våpen eller noe. Skjedde med et spydvåpen hvis jeg ikke husker feil.

Edit: Jeg loker visst kraftig.
 
#57
Hvordan kan man se forskjell på stikke våpen og svinge våpen? tenker når jeg skal kjøpe å sånn, liker stikkevåpen best..
 
#58
Alle spyd og kniver er stikkevåpen. Økser er alltid svingevåpen, men sverd kan være stikkevåpen og svingevåpen. Tips: Se på damage'n til våpenet. har det lav damage er det som regel et stikkevåpen fordi de er de raskeste. Det er som regel kraftige og treige våpen man svinger.
 
#59
Spyd stikker ja, men litt annerledes enn stabinga med sverd. På Aria of Sorrow var det stikkevåpen med høy dmg og da. Men trege stikkevåpen.