CD-bonanza!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#1
Jeg vekker denne til live for å hive med noen DVD-er. Oppdaterer med en håndfull nye skiver når jeg kommer hjem også.






Ja, da har det samla seg opp en del skiver jeg ikke vil he lenger, og hva er da bedre enn å prakke dem på dere stakkars mennesker? De er i finfin kvalitet om ikke annet er nevnt. Og ikke noe jævla grining av typen "åffer selger du det, det som er så bra".

DJ Shadow - Endtroducing (klassisk DJ med klassisk skive)
Nick Cave and the Bad Seeds - Live Seeds (Cave og frøa live, yo)
I - Between Two Worlds (Abbath fra Immortal sitt seneste prosjekt)
Amplifier - Amplifier (britisk rock, minner tidvis om et litt tyngre Feeder)
Blueprint - 1988 (skive fra en av de bedre battlerne der ute)
Cornelis Vreeswijk - Guldkorn från Mäster Cees memoarer Vol.1 + 2 (En litt begrensa best of med det beste av det beste)
Led Zep - How the West Was Won (Live-skive, tre disker, mye moro)
Satyricon - Now, Diabolical (populærsvartmetallklassiker som fikk blackersgata til å lyse opp som en rullebane)
The Seven Mile Journey - The Journey Studies (danske postrockere, minner mye om Mogwai og sånn. Har noen små bulker i digipaken)
Method Man - Tical (Hip-hop-klassiker fra 1994)
Blitzen Trapper - Field Rexx (køntri-indie som varma opp for Two Gallants sist de var i byen)
Two Gallants - Two Gallants (skive nummer tre fra en liten indie-sensasjon)
Old Man's Child - In Defiance of Existence (Bandet til bassisten i Dimmu Borgir)
Apocalyptica - Reflections (Metall på strykere)
Khold - Mørke gravers kammer (kule nye metallere av noe slag)
Ensiferum - Tale of Revenge (single)
Bathory - Blood Fire Death (tidlige metallhelter)

DVD:
Once Upon a Time in the West (Sergio Leone-klassiker)
Black Snake Moan (Samuel L Jackson og en naken Christina Ricci, hva mer trenger man? Justin Timberlake, sier du? Vel han er med, han også)
De syv samuraier (Kurosawa-klassiker)


Jeg har egentlig ikke så mye formening om pris så lenge den ikke er helt absurd. Pakkepriser er defintivt mulig, det er fint om du bor i Oslo så jeg kan møte deg med dem men jeg kan godt postlegge dem, og, ja. La budene strømme på.



Rødt = solgt.
 

K999

Keystone State Of Mind
#2
Vet ikke helt på prisene selv, men 125 + porto for Radiohead - Jigsaw Falling into Place og Explosions in the Sky skiva?
 
#6
Hundrings for Yell and Ice?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
På tide å skaffe The Masterplan, kanskje. 100-lapp for den og Waits' Asylum Years, møtes på Blindern en av dagene?
 
#12
Altså, nå må jeg ta meg sammen her. Skal innover til Oslo By på søndag og kjøpe meg sånn derre fiskeøye-objektiv, kan vi værsåsnill ta CD-shiten samtidig? :) Å mye extra skal man ha for Radiohue, QotSA og Offspring (bare for minnenes skyld)?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#13
Siden benbjo ikke gadd å svare, kan du godt ta Radiohue og QotSA. Det var alt 300 for de du skulle ha, 450 med disse også?
 
#16
ah, sorry! jeg gadd å svare, men har vært en del opptatt så har ikke vært på nettet. Men det er greit, han kan ta skivene ;)